Στο σημερινό «Α μπα»: ελαττωματικό μοντέλο

Στο σημερινό «Α μπα»: ελαττωματικό μοντέλο Facebook Twitter
80


__________________
1.

Γεια σας Α, Μπα. Έχετε κάνει σπουδές σχετικές με την ψυχολογία ή διαβάζετε πολλά βιβλία και είστε σε θέση να δίνετε συμβουλές; Αρκετοί ζητούν βοήθεια ωστόσο δεν παύει να πρόκειται για μια υποκειμενική άποψη βασισμένη καθαρά σε προσωπικές εμπειρίες, αντιλήψεις, βιώματα.
-δικηγόρος του διαβόλου


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Γεια σας κι εσάς. Είναι γνωστό ότι δεν έχω σχετικές σπουδές. Η έλλειψη σχετικού πτυχίου θα ήταν πρόβλημα αν έλεγα ψέματα ότι έχω, ή/και αν ζητούσα χρήματα για τις υπηρεσίες μου με ψευδή ιδιότητα. Από κει και πέρα είμαι σε θέση να δίνω συμβουλές ακριβώς όπως είσαστε κι εσείς, όταν οι φίλοι και οι γνωστοί σας ζητούν τη γνώμη σας.


__________________
2.

Γεια σου αμπα μου

Ειμαι 20 χρονων και ειμαι στο 3ο ετος των σπουδων μου. Χρωσταω 3 μαθηματα κ εχω μετριο βαθμο πτυχιου. Παραλληλα πηγαινω σε ωδειο κ μολις μπηκα στην 1η κατωτερα στο κλασσικο τραγουδι και ασχολουμαι και με τον συγχρονο χορο.
Οταν πρωτομπηκα στην σχολη μου(επιστημη υπολογιστων) δεν μ αρεσε καθολου αυτη η εξελιξη αλλα ειπα θα το προσπαθησω κ αν δεν μ αρεσει βλεπουμε. Να σημειωσω οτι δεν μ ενθουσιαζε τρελα καποια σχολη που μπορουσα να μπω μεσω των πανελληνιων
Εκτος ισως των θεατρικων σπουδων, κινηματογραφου η φωτογραφιας τις οποιοες ομως ειτε δεν εβαλα στο μηχανογραφικο ειτε δεν μπορουσα να δηλωσω λογω θετικης κατευθυνσης.
Θα μου πεις γιατι πηγες θετικη κατευθυνση; Η γιατι δεν εβαλες αυτες τις σχολες στο μηχανογραφικο σου;
Πηγα θετικη κατευθυνση διοτι πιστευα οτι ο τροπος προσεγγισης των αντικειμενων αυτης της κατευθυνσης ειναι πιο επιστημονικος και ορθος απο τον αντιστοιχο της θεωρητικης που εχει πολυ περισσοτερη παραγαλια(και η θετικη εχει αλλα λιγοτερη) την οποια δεν συμπαθω ιδιαιτερα, παρ'ολο που και τα αντικειμενα της θεωρητικης μου φαινοντουσαν ενδιαφεροντα. Επισης μεσω της θετικης μπορουσα να ανοιξω τα περισσοτερα δυνατα πεδια αλλα ανοιγα πολυ περισσοτερες επιλογες σχολων για να αποφασισω. Οποτε δεν ειναι οτι ειχα ενα συγκεκριμενο στοχο
Και προφανως μ αρεσαν τα μαθηματα της θετικης
Στο αλλο ζητημα τωρα, γιατι δεν δηλωσα πχ την σχολη κινηματογραφου που μπορουσα να δηλωσω μεσω της θετικης. Διοτι α) δεν ειχα την στηριξη των γονιων μου και δεν ειναι οτι πεθαινα γ αυτη την σχολη απλα μ φαινοταν ενδιαφερουσα οπως και αλλες τοσες
Οποτε αφου δεν ειχα την στηριξη αλλα και καποιο ξεκαθαρο οραμα την αφησα στην ακρη.
Γενικα σε αυτο το σημειο να αναφερω σε περιπτωση που δενε χει γινει αντιληπτο οτι ειμαι αρκετα καλλιτεχνικος τυπος,με ενδιαφερει η τεχνη, αγαπω ολες τις μορφες της και παντα φλερταρα με αυτη( εχω περασει απο θεατρικες ομαδες απο χορωδιες απο μαθηματα σχεδιου κτλ)
Αλλα επισης
Με γοητευει και η επιστημη
Η συστηματικοτητα της και οι μεθοδοι της που μας οδηγουν σε συμπερασματα και προσφερουν μια καποια σιγουρια στην απροσδιοριστια αυτου του συμπαντος.
Για αυτο και την σπουδαζω
Αλλα δεν μπορω να φανταστω, η δεν θελω, τον εαυτο μου ως computer scientist η researcher μπροστα απο βιβλια και pc για μια ζωη.
Θελω να ζησω την ζωη και η τεχνη με κανει να νιωθω οτι μπορω να το κανω αυτο καλυτερα μεσω εκεινης παρα της επιστημης.
Back to the real facts: στην σχολη μου δεν δινω το 100% των δυνατοτητων μου γιατι αποσπουμαι απο τετοιες σκεψεις κ δεν βρισκω παντα το νοημα να πηγαινω σε πολυ μεγαλο βαθος στο εκαστοτε αντικειμενο που πρπεει να μελετησω και μενω σε ενα συγκεκριμενο βαθος που με ενδιαφερει.
Αυτη η τακτικη με εχει οδηγησει στον μετριο βαθμο πτυχιου.
Παραλληλα στο ωδειο τα παω καλα και θελω να τα παω ακομα καλυτερα γιατι οσο ασχολουμαι με την μουσικη τοσο περισσοτερο με τραβαει.
Γενικα νομιζω οτι θελω να ασχοληθω πιο σοβαρα με την τεχνη
Αλλα δεν ειμαι σιγουρη και αυτο πιστευω οφειλεται στον φοβο
Στο φοβο μιας πιθανης αποτυχιας στο φοβο of letting down τους γονεις μου οι οποιοι επικροτουν απειρα την σχολη μου και στον φοβο να ξεκινησω απο την αρχη
Και εστω οτι ξεκιναω
Ποτε
?
Τωρα? Που εχω φτασει στο 3ο ετος? Και να παρατησω ιλη την προσπαθεια μου πισω?
Αλλα ξερω οτι για να σθνεχισω την σχολη πρπει να φτυσω αιμα γιατι ειναι πολυυυυ απαιτητικη
Αλλα αν συνεχισω την σχολη οταν την τελειωσω θα μαι μεγαλη για να ξεκινησω σπουδες πανω στην τεχνη
(Σκεφτομαι performing arts η συνθεση μουσικης)
Ειμαι αρχαρια στον κοσμο της μουσικης
Και πρπει να εντρυφησω σε οτι κανω
Το ξερω
Και ειμαι μπερδεμενη
Να τελειωσω μια δυσκολη σχολη σε 2 το ανωτερο 3 χρονια και μετα να κοιταξω τι θα κανω με την τεχνη? Η να το κυνηγησω εδω και τωρα γιατι μια ζωη την εχουμε?
Συγγνωμη για το σεντονι απλα ηθελα να δωσω οσο πιο πληρη εικονα μπορουσα. Αναμενω την απαντηση σου
-dazed n confused

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Είσαι μπερδεμένη γιατί έχεις δεχτεί ως δεδομένο κάτι που δεν ισχύει, και γι'αυτό φταίει ίσως ο τρόπος με τον οποίο είναι δομημένο το σχολείο: ότι η τέχνη και η επιστήμη είναι σε διαφορετικούς πόλους. Ότι η τέχνη είναι στα σύννεφα και η επιστήμη στη γη.


Δεν μπορώ να σκεφτώ πιο απλουστευτικό, και άρα λανθασμένο τρόπο για να δει κανείς τα ανθρώπινα επιτεύγματα.
Κανείς δεν σου απαγορεύει να μεγαλουργήσεις και στη σχολή σου και στη μουσική και σε άλλους δέκα τομείς, αν μπορείς (μπορείς;). Μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ή το ένα, ή το άλλο. Είναι κρίμα που αυτός ο δρόμος σου είναι κρυμμένος. Οι σπουδές σου κατεξοχήν συνδέονται με άπειρους τρόπους με την τέχνη, κι εσύ, εφόσον λες ότι αγαπάς τις τέχνες, είσαι ελεύθερη να βρεις άλλον έναν. Οι υπολογιστές είναι τμήμα της σύγχρονης τέχνης από τότε που εμφανίστηκαν. Νομίζω ότι δεν έχεις εξερευνήσει κανέναν τομέα σε βάθος ακόμα και μένεις στις αντιλήψεις του Λυκείου. Επίσης νομίζω ότι βασίζεσαι υπερβολικά πολύ στην αποδοχή και στο «μπράβο» των γονιών σου, ακριβώς επειδή δεν έχεις χαράξει ακόμα δική σου πορεία.


Ο φόβος είναι καλός γιατί σε προστατεύει, ο φόβος είναι καλός γιατί έχεις συναίσθηση (αόριστη ακόμα, αλλά κάποια συναίσθηση) των περιορισμών σου. Αυτό που δε λες είναι ότι φοβάσαι να αφήσεις μια σχολή με πρεστίζ που πάνω κάτω θα σε βγάλει κάπου για να κυνηγήσεις ένα όνειρο στο οποίο δεν ξέρεις αν θα διακριθείς. Ξαναλέω, δεν είναι ή το ένα ή το άλλο. Δεν υπάρχει δίλημμα. Κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς σε όλα, και όλα μαζί θα σε βγάλουν κάπου, αν τα συνδυάσεις, όταν αποκτήσεις αρκετές γνώσεις ώστε να καταλάβεις πώς συνδυάζονται. Τα πιο ενδιαφέροντα αποτελέσματα έχουν βγει από υβρίδια διαφορετικών προσεγγίσεων.

 

__________________
3.

Δεν προετοιμαζόταν το υπέδαφος για τον Τραμπ δεκαετίες τώρα; Όταν εκείνος περνούσε σαν μυθριδατικό δηλητήριο, μέσα από τα media, δεν εννοώ τις αυτονόητες συνεντεύξεις και τα talk shows, πιο πολύ σε προοδευτικές σειρές όπως π.χ. το καθόλα φεμινιστικό sex and the city (είμαι φαν μη παρεξηγηθώ) δεν ήταν σαν ένα ξεκάθαρο υποσυνείδητο μήνυμα; Ο "γλυκούλης", ο "ιππότης" ο "αστείος" ανάμεσα σε γυναίκες, έγχρωμους πρωταγωνιστές και παιδάκια; Δεν είναι υποκριτικό να εμφανίζονται τώρα σοκαρισμένοι οι άνθρωποι του θεάματος; -όχι δεν τους βάζω όλους σε ένα σακί αλλά όσοι δεν ήταν συντελεστές ήταν τουλάχιστον μάρτυρες και ουδέποτε είχαν κάποια ένσταση. Γιατί το σοκ τώρα στον προοδευτικό καλλιτεχνικό κόσμο; Αυτοί δεν του σκιαγράφησαν την φωτεινή σκιά της σκοτεινής ύπαρξής του;
-α,μπα-lee


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Συμφωνώ στο ότι προετοιμαζόταν το υπέδαφος για τον Τραμπ δεκαετίες τώρα, αλλά μετά εκεί που λες για το Sex and the City και ιππότες ανάμεσα σε έγχρωμους πρωταγωνιστές και παιδάκια, με μπέρδεψες. Δεν πιστεύω ότι οι υπεύθυνοι για την καλλιέργεια αυτού του κλίματος είναι οι συντελεστές του Χόλιγουντ ή οι άνθρωποι του θεάματος, ούτε θεωρώ υποκρισία την σοκαρισμένη τους αντίδραση. Πιστεύω ότι είναι πραγματικά σοκαρισμένοι, ακριβώς επειδή ζουν χρόνια στα προστατευμένα τους κάστρα και δεν ξέρουν πώς ζει ο υπόλοιπος κόσμος – έχουν μάθει να τους αποθεώνουν και ειλικρινά σοκαρίστηκαν όταν έμαθαν ότι υπάρχει κόσμος που τους περιφρονεί και τους απεχθάνεται.


Θεωρώ ότι το υπέδαφος καλλιεργήθηκε εδώ και δεκαετίες από την ακροδεξιά πτέρυγα των Ρεπουμπλικάνων και τα πράγματα πήραν οριστική τροπή με το Tea Party και την Σάρα Πέιλιν. Αυτή η ομάδα που σε άλλη χώρα θα ήταν ξεχωριστό κόμμα, στην Αμερική χρησιμοποιεί το Ρεπουμπλικανικό ως ξενιστής, ως παράσιτο, υποσκάπτει και υποδαυλίζει αισθήματα ματαίωσης ενισχύοντας την άποψη «όλοι ίδιοι είναι» και αποδομώντας την αλήθεια, ενισχύοντας την ιδέα ότι δεν υπάρχει μια πραγματικότητα, ότι δεν υπάρχουν δεδομένα και κοινές παραδοχές, σωστό ή λάθος, αλλά μόνο 'απόψεις', δηλαδή τα γνωστά πια 'alternative facts' που έγιναν κυβέρνηση. Η αντίδραση σε αυτή τη ρητορική που κρατάει δεκαετίες έχει επιτέλους ξεκινήσει, και ελπίζουμε όλοι να μην είναι αργά.

__________________
4.

Γεια σας γεια σας ! αμπα μου, ειμαι σε σχέση εδώ και ένα χρόνο περίπου, κ νιωθω ότι κατά βαθος εχω την αναγκη να κανω κάτι με αλλους. Τι εννοω μ αυτό ; αναστατωνομαι αρκετα όταν βλεπω καποιον που με ελκυει αλλά κανω ο,τι μπορω για να κρατησω αποστασεις. Για παραδειγμα δε θα κατσω διπλα στο τεκνακι που με κοιταζει σε ένα μαγαζι, αλλά καπου πιο περα και στο μεταξυ δε θα τον κοιταζω. καταλαβαινω πως θα μουν τελειως διαφορετικη αν ημουν ελευθερη, όπως επίσης ότι μέχρι στιγμης (25 χρονων) δεν ημουν ποτε η κοπελα που εκανε ευκολα κάτι με καποιον και όλα αυτα είναι απωθημένα. Δεν με ηλκυε καποιος ευκολα, και ακόμα κ αν με ηλκυε δεν εκανα ευκολα κάτι γιατι δε μου εβγαινε αν δεν ενιωθα αρκετα αισθηματα. Αυτό αλλαξε χάρη σ αυτό το παιδι που ειμαι τωρα. Τωρα διαπιστωσα την πραγματικη ομορφια του σεξ, της απελευθέρωσης, της αγαπης για το σωμα σου. Μέχρι τωρα δεν τυχαινε να συναντω συχνά χημεια στο σεξ, και οποτε εβρισκα, δε προλαβαινα να την χαρω σε ποσότητα με τους συγκεκριμενους ανθρωπους ώστε να αρχισω να απλοποιω το ποσό ομορφο πραγμα είναι το σεξ κ ότι δε χρειαζεται τοση ντροπη και σκεψη. Μέχρι κ πριν καποιο καιρο, όλα αυτά τα ελεγα θεωρητικα, στις φιλες μου, αλλα δε μπορουσα να τα κανω πραξη. Εχω βρεθει σε καταστασεις στις οποίες θα μπορουσα να κερατωσω το αγορι μου, και μάλιστα ακόμη και με πρωην που ειχαμε και οι 2 εντονα συναισθηματα, αλλά δε το εκανα, ουτε απλα συγκρατηθηκα την τελευταια στιγμη. Ημουν καθετη από το πρώτο λεπτο. Θελω να πω ότι στη πραξη, μπαινει η λογικη και το συναισθημα και δεν διατιθεμαι να κερατωσω. Όμως νομιζω πως αυτό το ''ξυπνημα'' του κορμιου μου για αυτά που δεν εζησα μέχρι τωρα καποια στιγμη θα μεγαλωσει κ θα με κανει να νιωσω ότι εχω άλλες αναγκες για τη ζωη μου εκεινη τη δεδομενη στιγμη. Μηπως απλα νιωθω ό,τι νιωθουν ολοι οι δεσμευμενοι ανθρωποι κι εγω μέχρι τωρα δε μπορουσα να νιωσω επειδη ειχα μέσα μου το σεξ πιο ταμπου; Εννοειται πως στο μεταξυ μπορεί να έχουμε χωρισει για δεκαδες λογούς που μπορεί να προκυψουν, όμως δε ξερω... πρέπει να νιωθω ασχημα γι αυτά που καταπιεζω ; σημαινει οντως κάτι για το μελλον μας ; σ ευχαριστω πολυ πολυ πολυ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Ότι περνάς καλά με αυτό το αγόρι στο κρεβάτι δεν σημαίνει ότι ξεκλείδωσε κάποια μαγική πόρτα και τώρα θα περνάς έτσι και καλύτερα με όλα τα αγόρια από δω και πέρα. Περνάτε καλά επειδή ταιριάζετε, μην θεωρήσεις τώρα ότι αυτό είναι αυτονόητο και θα συμβαίνει πάντα επειδή πλέον είναι στο χέρι σου. Τώρα δεν με πιστεύεις, νομίζεις ότι έχεις τον πλήρη έλεγχο και όλα εξαρτώνται από σένα, αλλά θα το καταλάβεις όταν κάνεις τα λάθη που σου αναλογούν σε αυτή τη ζωή. Πριν κάνεις την πατάτα όμως ελπίζω να εξαντλήσεις όλα τα περιθώρια με το λαχείο που σου έτυχε τώρα.

__________________
5.

Γιατί φοβάμαι τόσο πολύ την σύγκρουση με κάποιον άνθρωπο, ακόμα και για τα πιο απλά πράγματα ; Όταν έρχεται η ώρα να διεκδικήσω κάτι για τον εαυτό μου, φαντάζομαι ένα σενάριο όπου κλιμακωνεται η ατμόσφαιρα και φτάνω να τσακωνομαι με τον άλλο, οπότε δεν ξεκινώ καν τη διαδικασία να ζητήσω αυτό που θέλω. Και το κυριότερο, που με απασχολεί -γιατί όσο και να λέω στον εαυτό μου ότι όλα αυτά είναι στο μυαλό μου, όταν έρθει η ώρα χάνω το θάρρος μου - πώς το ξεπερνω αυτό;

Σε ευχαριστώ πολύ Α μπα!
-Peace and love


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Αν φοβάσαι την σύγκρουση σε σημείο να μην μπορείς να περιφρουρήσεις τα όρια σου, σε σημείο που να έχεις προβλήματα με τους γύρω σου και στην καθημερινότητα σου, τότε καλύτερα να πας σε ψυχολόγο για να εξερευνήσεις για ποιο λόγο υπάρχει αυτός ο φόβος, από πού έχει προκύψει, και πώς να τον αντιμετωπίσεις. Το «γιατί» δεν μπορώ να σου το πω εγώ, ούτε κανείς άλλος, εσύ ξέρεις, αλλά χρειάζεσαι βοήθεια για να το δεις, να το αναγνωρίσεις, και να το παραδεχτείς. Είναι βέβαιο ότι υπάρχει κάποιος λόγος, δεν είναι επειδή έτσι γεννήθηκες, ούτε είναι κάτι που δεν αλλάζει (αρκεί να κάνεις θεραπεία και να προσπαθήσεις πολύ, δεν θα γίνει από μόνο του).

__________________
6.

Αγαπητη Α μπα,
Πώς αντεχεις τον πονο του χωρισμου? πώς αντεχεις να σκιζεται η καρδια σου στα δυο? αν ειναι ο ανθρωπος σου, γιατι να σε χωρισει? Γιατι, Λενα μου, γιατι? Ευχομαι σε κανενα να μη βιωσει τετοιο πονο-ΤΡΥΠΑ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Είναι σχεδόν αδύνατο να ζήσεις μια ολόκληρη ζωή και να μην ζήσεις αυτόν τον πόνο. Το γιατί που σε πονάει τώρα δεν είναι το «γιατί υπάρχουν χωρισμοί», αυτό το ξέρεις και δεν σου φαίνεται περίεργο, αλλά «γιατί να συμβεί αυτό σε μένα». Η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει εμβόλιο κατά της απόρριψης. Όλους κάποιος τους απορρίπτει. Θα καταλάβεις γιατί δεν ταιριάξατε όταν δεν θα σε νοιάζει πια η απάντηση. Και ξέρω ότι αυτό δεν σε βοηθάει, αλλά υπάρχει πολύ χειρότερος πόνος στη ζωή από την πίκρα της χυλόπιτας.


_________________
7.

Καλησπέρα Α, μπα και πολλά συγχαρητήρια γι αυτήν την τόσο διαφωτιστική στήλη!
Τα δεδομένα είναι ως εξής:
Είμαι 34 ετών και έχω σχέση μ' ένα συνομήλικο μου εδώ και 8 μήνες. Εγώ μένω μόνη μου από τα 26.Αυτός μένει με τους γονείς του τα τελευταία 3 χρόνια.
Είχε να κάνει σχέση 3,5 χρόνια .Η τελευταία του σχέση ήταν ότι χειρότερο έχω ακούσει σε σχέση, με απιστίες ,ζήλιες, ελεγκτική συμπεριφορά και γενικότερα μία καταπίεση από την πλευρά της κοπέλας, Αυτός απλά έκανε υπομονή ώσπου δεν άντεξε και μετά από 7 χρόνια χώρισαν.
Στην αρχή όταν πρωτομπλέξαμε ήταν πολύ κρύος μαζί μου, είχε μια αμηχανία θα έλεγα. Να φανταστείς όταν πήγαινα να τον αγκαλιάσω η να τον φιλήσω είχε τα χέρια στις τσέπες. Πραγματική αγκαλιά ένιωσα το καλοκαίρι όταν πήγαμε διακοπές, όπου εκεί στ 'αλήθεια ήταν πολύ πιο χαλαρός και διαχυτικός.
Αφού είχα να αντιμετωπίσω αυτά τα ζητήματα τρυφερότητας δεν αντιλήφθηκα ένα άλλο πρόβλημα, το οποίο το κατάλαβα αργότερα. Έχει εθισμό στο κινητό. Ενώ βρισκόμαστε μόνο 2 φορές την εβδομάδα και ως εκ τούτου ο χρόνος μας είναι περιορισμένος, ασχολείται με το κινητό. Παίζει παιχνίδια ,τάβλι κάτι πολέμους κτλ. και όταν του μιλάω ακούει μεν αλλά η προσοχή του είναι ελλειμματική, ειδικά όταν εγώ θα μαγειρεύω ή θα πλένω πιάτα βρίσκεται σε άλλο χώρο.
Έχει και στιγμές που δε θα ασχοληθεί αλλά όταν είμαστε με κόσμο ή έξω κ μετά από δική μου παρατήρηση .
Έχουμε γνωριστεί με τους γονείς του .Η μαμά του είναι πολύ καλός άνθρωπος αλλά θεωρώ ότι επειδή έχει προβλήματα με τον πατέρα τους έχει ρίξει όλο το βάρος στον φίλο μου ,να του πλένει να του μαγειρεύει , μια φορά σ΄ένα τραπέζι του καθάρισε τα κόκαλα από το κοτόπουλο και μια άλλη φορά του έβγαλε τις κάλτσες. Εγώ έμεινα με το στόμα ανοιχτό, αλλά πιστεύω ότι την λυπάται .Ότι και να συμβαίνει τα λέει στον φίλο μου και έχει μια πολύ κακόμοιρη στάση στη ζωή ίσως γιατί εξαρτάται πλήρως οικονομικά από τον πατέρα τους ο οποίος ξεπορτίζει απ' ότι έχω καταλάβει και έχουν γκρίνια.
Ενώ μου έχει δηλώσει ότι εγώ τον ξεκλειδώνω και ότι είμαι ότι καλύτερο έχει συμβεί στη ζωή του ,εγώ από την άλλη προβληματίζομαι γιατί θα ήθελα να συγκατοικήσουμε και τα προβλήματα στο σπίτι του, ή μάλλον η μη απόφασή του να φύγει δεν τον καθιστά έναν άντρα που βλέπει τη ζωή κατάματα και την αντιμετωπίζει, πάρα παρακολουθεί μία άλλη πραγματικότητα μέσα από το κινητό του κλείνοντας τα μάτια στα θέματά του. Υπάρχουν στιγμές που κουράζομαι με την παθητικότητά του.
Η ερώτησή μου είναι η εξής:

Τι μπορώ να κάνω εκτός από το να χωρίσω?' Όλον αυτό τον καιρό έχει κάνει θετικά βήματα δε μπορώ να το παραβλέψω απλά είναι με πολύ αργούς ρυθμούς και δεν είμαι ούτε η μαμά του ούτε η ψυχολόγος του. Είμαι η κοπέλα του και θέλω να ζήσω μέσα απ' αυτόν και αυτός μέσα από μένα. Να υπάρχει συμμετοχή στο κοινή στιγμή!!!Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Α, ΜΠΑ

Δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο από το να χωρίσεις, και αυτό όχι εξαιτίας όσων περιγράφεις (όχι ότι δεν είναι σημαντικά), αλλά επειδή ίσως εξαιτίας όλων αυτών που περιγράφεις, είσαι στην αρχή μιας σχέσης και δεν νιώθεις ούτε καψούρα, ούτε έρωτα, ούτε αγάπη, ούτε θαυμασμό, ούτε σεβασμό, ούτε καν συμπάθεια δεν βλέπω. Η ερώτηση είναι δομημένη «αγόρασα αυτό το μοντέλο, μου βγήκε τελικά ελαττωματικό, να το γυρίσω πίσω ή να το κρατήσω;» Ίσως να είσαι πρακτικός άνθρωπος, αλλά όταν δεν βγαίνει καθόλου συναίσθημα από ένα κείμενο τέτοιας έκτασης, μάλλον δεν υπάρχει.


Είμαι σίγουρη ότι κατά τα άλλα είναι καλό παιδί. Για σένα όμως, δεν είναι, όπως δεν είσαι εσύ γι'αυτόν.

80

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

12 σχόλια
#2 Μας τα λες πολύ μπερδεμένα βρε παιδάκι μου. Συμφωνώ με την Α,μπα ότι τέχνη και επιστήμη δεν είναι κάτι διαφορετικό, γι'αυτό και στα περισσότερα ΑΕΙ σπουδάζεις την επιστήμη κάποιας τέχνης και όχι την ίδια την τέχνη (πχ στην Θεατρικών Σπουδών κάνεις μαθήματα που αφορούν κυρίως την επιστήμη του θεάτρου, στην Μουσικών Σπουδών κάνεις μαθήματα που αφορούν κυρίως την επιστήμη της μουσικής, και πάει λέγοντας, ανάλογα με το πρόγραμμα σπουδών της κάθε σχολής). Και η επιστήμη που αφορά κάποια τέχνη έχει μεθοδολογία, γι' αυτό καλό θα ήταν να φύγεις από την λογική του σχολείου που χωρίζει τα αντικείμενα σε κατευθύνσεις (θεωρητική, θετική κτλ).Από την άλλη, έχεις ανοίξει πάρα πολλά μέτωπα και δεν γνωρίζεις τι ακριβώς θες να κάνεις, γιατί δεν έχεις ασχοληθεί πολύ μ' αυτό. Θα σου έλεγα να συνεχίσεις την σχολή σου γιατί σχεδόν τελειώνεις και είναι κρίμα να τα παρατήσεις τώρα. Παράλληλα, προτείνω να συνεχίσεις το ωδείο καθώς και τις υπόλοιπες δραστηριότητες που κάνεις, μέχρι να βρεις με τι θες πραγματικά να ασχοληθείς και σε τί θες να εντρυφήσεις. Η σύνθεση, για παράδειγμα, που αναφέρεις, προϋποθέτει σε αρκετές περιπτώσεις την χρήση υπολογιστή και τον χειρισμό μουσικών προγραμμάτων. Είναι μια διαδικασία όμως που χρειάζεται χρόνο, αγάπη και αφοσίωση. Το ίδιο και το κλασσικό τραγούδι, το θέατρο κτλ. Δοκίμασε ό,τι μπορείς, ό,τι σε ενδιαφέρει και η απόφαση θα γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρη όσο προχωράς με το καθετί.
Υπάρχει το Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης στην Θεσσαλονίκη,άλλως πως, ΠΑΜΑΚ,Μουσικό Πανεπιστήμιο εν Ελλάδι!,το οποίο χορηγεί αντίστοιχα πανεπιστημιακά διπλώματα οργάνου,φλάουτου,πιάνου κ.α.,εφ όσον πάρει κάποιος την αντίστοιχη ειδικότητα. Εξευρωπαϊζόμαστε βαθμη- δόν... Το Μουσικών Σπουδών παρέχει δυνατότητα θεωρητικών σπουδών. Επίσης υπάρχουν δύο Μουσικά ΤΕΙ,Άρτα και Ρέθυμνο,κατασκευής μουσικών οργάνων και μουσικής τεχνολογίας αντίστοιχα.Και βεβαίως το Μουσικό Πανεπιστήμιο Κέρκυρας .Σε όλα μπορεί κανείς να μπει και με κατατακτήριες.
Ναι υπάρχουν τα όσα λέτε, αν και δεν είναι αντίστοιχα των Ακαδημιών τα πτυχία αυτά. Δηλαδή, πέρα από την ακαδημαϊκή βαθμίδα του πτυχίου, δεν εντρυφείς τόσο πολύ ούτε σε θεωρητικό επίπεδο, ούτε σε πρακτικό. Οπωσδήποτε κάποιος που θέλει να μπει στην κατεύθυνση οργάνου, φωνής κτλ πρέπει να έχει χρόνια μουσικής παιδείας στην πλάτη του. Επίσης, για τις κατατακτήριες προϋποτίθεται εκτενής θεωρητική γνώση ή γνώση αρμονίας μέσω πανελληνίων. Βέβαια, ένα ακόμη ζήτημα είναι ότι αυτά τα πτυχία δεν αναγνωρίζονται από τα ελληνικά ωδεία. Πρέπει να χει κάνει κάποιος και ωδειακές σπουδές οπωσδήποτε. Απλά, για μην τα πολυλογούμε και επειδή γνωρίζω την κατάσταση εκ των έσω, το point μου σε αυτή την περίπτωση, είναι πως η επιστήμη και η τέχνη ακόμα και σε πανεπιστημιακό επίπεδο συμπλέουν και δεν είναι πχ η τέχνη της μουσικής vs η επιστήμη της μουσικής.
Τα Ωδεία δεν αναγνωρίζουν τα πανεπιστημιακά πτυχία; Δεν θα αντιπαρατεθούμε τώρα ανωνύμως και διαδικτυακως.Εφ όσον γνωρίζετε εκ των ένδω τα πράγματα ,μένω έκπληκτη με το σχόλιο.Τα πτυχία του ΠΑΜΑΚ δεν είναι άνευ τυπικής ισχύος.Οι του Πανεπιστημίου θέτουν και έθεταν θέμα με τα πτυχία και τα διπλώματα των Ωδείων.Και επειδή θα δημιουργήσουμε άγρια σύγχυση στους μη γνωρίζοντες,λέω να μην τραβήξουμε την συζήτηση. Το μπάχαλο που επικρατεί στην Ελλάδα στα μουσικά πράγματα είναι μοναδικό στον κόσμο.Και η Βιέννη έχει Ωδείο και Πανεπιστήμιο και στις ευρωπαϊκές χώρες εν γένει έχει Ωδεία και Ακαδημίες αλλά σε καμία περίπτωση αυτήν την λυπηρή κατάσταση,επειδή τα πράγματα είναι σαφή και οριοθετημένα.Εδώ μιλάμε για τον ορισμό του χάους. Πρέπει να έχει εμπλακεί κάποιος με τα μουσικά για να κατανοήσει περί τίνος ομιλούμε. Εννοείται , ότι προϋποτίθενται γνώσεις επιπέδου για τις κατατακτήριες και επίσης τα εντός του ΠΑΜΑΚ επισυμβαίνοντα είναι ένα θέμα.Τα πράγματά πρόκειται να περιπλακουν περαιτέρω με την ανακήρυξη του ΚΩΘ σε Ακαδημία .Κατά την γνώμη μου καλώς θα γίνει. Αλλά οι αντιπαραθέσεις δεν προκειται να λάβουν τέλος. Στην Ελλάδα από την άλλη, ο,τι δηλώσεις είσαι.Στο εξωτερικό,δεν δηλώνεις, απλά κρίνεσαι από το παίξιμό σου στο μουσικό όργανο και έτσι θα έπρεπε να είναι.Οι τίτλοι σπουδών σκετοι,κενοί περιεχομένου τι να πουν,αν δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Μην πάμε μακριά. Κοτζάμ κράτος κι έχει ενάμιση κρατικό Ωδείο (το Θεσ/νίκης καθώς των Αθηνών ήταν ημικρατικό...ίσως ακόμα, πάβε χρόνια).Τα Ωδεία είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις και συγκρούονται όπως τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, αλλά από την ανάποδη, με τα πανεπιστημιακά τμήματα....
Καραβαν χαίρομαι που (φαίνεται ότι) ξέρεις κάποια πράγματα για τα μουσικά τεκταινόμενα.(Έχεις σπουδάσει και μουσική; )Όντως ,στον παρόντα χρόνο έτσι είναι.(Το Ωδείο Αθηνών είναι Κρατικό).Η ερώτηση που κάνει ένας μουσικός πάντως, είναι, με ποιόν έχεις κάνει μάθημα, με ποιον έκανες δίπλωμα ή ό,τι άλλο,ο δάσκαλος είναι που μετράει. Αν είσαι μουσικός, καταλαβαίνεις ακριβώς τι γράφω,οι υπόλοιποι διαβάζουν κινέζικα.Ας σημειωθεί ότι προετοιμάζονται μεγάλες αλλαγές και σ αυτά (μελλοντική εξομοίωση πτυχίων και διπλωμάτων με εξετάσεις) .Στην Ελλάδα άπειρα ταλέντα καταστράφηκαν και καταστρέφονται εξαιτίας των καταστάσεων που επικρατούν στο χώρο.Και πολλοί καλοί μουσικοί ,λόγω των ίδιων καταστάσεων, παρέμειναν στο περιθώριο επί μακρόν. Κάτι ανάλογο με τα παραγκωνισμένα, ευφυή επιστημονικά μυαλά που χάνονται , δεν τυγχάνουν της αναγνώρισης που τους αξίζει ή και δεν αξιοποιούνται όπως θα έπρεπε, λόγω κυκλωμάτων στους πανεπιστημιακούς και στους εργασιακούς χώρους.Πλέον ,δεν είμαι βέβαιη ότι αυτά ,σε αρκετά πιο συμμαζεμένο βαθμό, δεν συμβαίνουν και έξω.Αν και οι περί των σπουδών καταστάσεις είναι πολύ πιο οριοθετημένες,αναλόγως με την χώρα.
Rosa Nera, είχα απαντήσει στην παρατήρησή σου σχετικάμε το da capo ότι πράγματι σπούδασα και μάλιστα κράτησα το αυθόρμητο μουδικό όρο acciaccatura που θα απαντούσα σε άλλη περίπτωση! Κοίταξε, έχεις απόλυτο δίκιο να λες αυτό για τους δασκάλους. Ο κόσμος που δεν έχει περάσει από ωδεία κ ακαδημίες δεν μπορεί να το καταλάβει. Εγώ το έζησα στο πετσί μου. Όπως η Χαιρογιώργου καταξιώθηκε μέσω του Σγούρου, έτσι ονειρευόταν κι ο δικός μου δάσκαλος τιμές κι αναγνώριση (όχι ότι έχω σχέση με το Σγούρο! Προς θεού!) και με πήγε κατευθείαν Δεξιοτεχνία κ Δίπλωμα ως εξαιρετικό ταλέντο. Τρίχες τελικώς γιατί το σχέδιό του ήταν να μην δώσω Πανελλήνιες που ήθελα. Αποτέλεσμα? Έδωσα κ πέρασα Πανελλήνιες κ άλλαξα καθηγητή τελευταία χρονιά για το Δίπλωμα. Ο νέος πρώτη κουβέντα πιυ είπε ξέρεις ποιά ήταν? Γιατί σε φόρτωσε τόσο πανδύσκολο πρόγρσμμα κοριτσάκι μου? Έδωσα λοιπόν με το καλό Δίπλωμα, το πήρα πανηγυρικώς και τελικά δεν έγινα σολίστ....με κέρδισε η επιστήμη!Λένε πως η μουσική εξημερώνει τα ήθη. Από την εμπειρία μου, μάλλον τα εξαγριώνει. Πρόκειται για απίστευτα ανταγωνιστικό και σκληρό περιβάλλον στα ανώτατα στρώματα. Αυτά τα ολίγα.
rosa nera, συμφωνώ πως δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε άλλο- εξάλλου ξεφύγαμε κάπως από το αρχικό ζήτημα. Αν φτάσει στο επίπεδο αυτό όποιος/α ρωτάει στην δεύτερη ερώτηση, ελπίζω να έχουν αλλάξει διάφορα στα μουσικά πράγματα της Ελλάδας. (μαζί μ' αυτό και η ίδρυση Ακαδημίας). Προφανώς κατανοείτε και εσείς πως δεν είναι δυνατόν να αναλύσουμε όλες τις οπτικές του χάους εδώ. Καλή σας μέρα και καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!
#1Αν όντως ενδιαφέρεσαι για τα βιβλία που έχει διαβάσει η Λένα, έχει λογαριασμό στο goodreadshttps://www.goodreads.com/user/show/31707171-lena-fouΣε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι πρώτα χρειάζεται να συμπληρώσεις αυτή τη φόρμα:http://imgur.com/gallery/iqB6y8V
Αγαπητή 2, καταρχήν: μη διανοηθείς να παρατήσεις τη σχολή σου! Ό,τι, μα ό,τι και να κάνεις μετά, το πτυχίο θα σε βοηθήσει. Αν θελήσεις να κάνεις μια αίτηση για υποτροφία (είτε Ελλάδα, είτε εξωτερικό), χωρίς πτυχίο δεν θα την πάρεις. Επίσης έχω 2 γνωστές, οι οποίες ήθελαν ν' ασχοληθούν επαγγελματικά με το χορό. Χωρίς τα -άσχετα με το χορό- πτυχία τους, δεν θα μπορούσαν να είχαν κάνει καν αίτηση για μεταπτυχιακό στο χορό, σε πανεπιστήμια του εξωτερικού βέβαια, καθώς εδώ δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο. Το πτυχίο ανοίγει πόρτες, όσο κι αν νομίζουμε ότι πλέον είναι ένα ασήμαντο χαρτί.2ον: υπάρχουν ένα κάρο καλλιτεχνικά επαγγέλματα, τα οποία έχουν να κάνουν με την τεχνολογία, είναι πολύ δημιουργικά και είναι πάντα σε ζήτηση: μοντάζ, 3D animation, ηχοληψία (δουλειά του ηχολήπτη δεν είναι μόνο το να κρατάει το μπουμ...), τεχνικός φωτισμού, διευθυντής φωτογραφίας και τόσα άλλα. Λες ότι καίγεσαι να κάνεις κάτι καλλιτεχνικό, αλλά δε σε βλέπω και πολύ ενημερωμένη. Για αρχή πήγαινε στα ΙΕΚ όπου διδάσκονται όλες οι ειδικότητες του Κινηματογράφου και ρώτα τι ακριβώς μαθαίνει/κάνει η κάθε ειδικότητα. Πήγαινε σε μια σχολή χορού και ρώτα τι χρειάζεται για να στηθεί μια παράσταση. Σε ένα γραφείο παραγωγής, για να δεις τι ζητάνε οι σκηνοθέτες. Μπες και στα σαητ μεγάλων καναλιών, θεάτρων, γραφείων παραγωγής, τσίρκων του εξωτερικού και δες τις αγγελίες τους: τι ειδικότητες ζητάνε; Μέχρι να τελειώσεις τη σχολή σου έχεις και λίγο χρόνο να οργανώσεις το ψάξιμό σου. Και τέλος, κάτι ενθαρρυντικό: οι περισσότεροι γνωστοί μου, οι οποίοι έχουν σπουδάσει κάτι αλλά ασχολούνταν και με μια τέχνη, τώρα βγάζουν χρήματα από την τέχνη. Μέσα στην κρίση δεν έβρισκαν "κανονική" δουλειά, είχαν περισσότερο χρόνο να ασχοληθούν με το χόμπυ τους και τελικά τα όποια χρήματα βγάζουν είναι είτε από τη μουσική, είτε από το θέατρο είτε από το χορό.
#7.Το να είναι διατεθειμένος κάποιος να είναι μαζί μας,δεν αποτελεί προτέρημα.Νομίζω,ότι μερικές φορές εγκλωβιζόμαστε σ'αυτό.Επειδή θέλει σχέση μαζί μας,είναι κι αρκετά καλός.Ε,δεν είναι.Όχι για τον οποιοδήποτε,για μας συγκεκριμένα.Το ζητούμενο είναι η σχέση σαν κοινωνικό σχήμα;Είναι ένα ζητούμενο,αλλά δεν τα καλύπτει όλα.Χρειάζονται κι άλλα υλικά,για να δέσει το μαζί.Με έναν άνθρωπο,που δεν επικοινωνούμε,που δε μας γοητεύει,που ενίοτε μας φρικάρει με τη συμπεριφορά του,δε δουλεύει το σύστημα.Πρέπει να εγκαταλείψουμε.Συνήθως δεν είναι εύκολο.Η αποδοχή,που προσφέρει η σχέση,μετράει πολύ.Έχει όμως σημασία και το ποιος μας αποδέχεται κι αν περνάμε πραγματικά καλά.
Έχω παρόμοια ιστορία με την #4, αλλά σε εμένα λειτούργησε ακριβώς αντίστροφα. Συνάντησα τον άνθρωπο που με "ξύπνησε" στο σεξ στα 29. Μέχρι τότε δεν ήταν ότι είχα κολλήματα ή είχα ενοχοποιημενο το σεξ στο μυαλό μου. Απλώς δεν είχα κάνει ποτέ καλό σεξ - είχα φτάσει μάλιστα σε σημείο να νομίζω ότι δεν είμαι καλή στο σεξ. Αλλά όλα άλλαξαν με τον εδώ και 7, πια, χρόνια σύντροφό μου. Μαζί του κατάλαβα πόσο ωραίο μπορεί να είναι το σεξ, πόση ικανοποίηση μπορεί να προσφέρει. Ε από τότε ούτε καν μπορώ να σκεφτώ ή να φανταστώ να κάνω σεξ με κάποιον άλλο. Δεν μπορώ να δω κανέναν ερωτικά. Ούτε στην πλάκα τύπου "θα έκανα σεξ με τον τάδε". Μπορεί βέβαια σε αυτό να συντελεί και το γεγονός ότι έχουμε μία εξαιρετική σχέση συνολικά, δεν ξέρω.
Α, μπα θερμή παράκληση...Όταν είναι να δημοσιεύεις ερωτήσεις με 34άρηδες, που οι μανάδες τους, τους καθαρίζουνε τα κόκκαλα από το κοτόπουλο και τους βγάζουνε τις κάλτσες, ΤΙΣ ΚΑΛΤΣΕΣ!!!! και οι 34άρισες αναρωτιούνται " τι να κάνω εκτός από το να χωρίσω ????? ρίξε με αναβοσβήνοντα bold προειδοποίηση" Ακολουθεί ερώτηση για υπογλώσσια ή ενδοφλέβια χορήγηση κλοζαπίνης". Ευχαριστώ.
Βασικά φταίει ο Έλληνας μπαμπάς/σύζυγος που έχει το σύνδρομο Παναγία-πόρνη (έτσι μεγάλωσε κι αυτός ο καψερός) και έχει μια στο σπίτι να κάνει τον Ιώβ και μια άλλού να κάνει την λιθοβολούμενη μοιχαλίδα (Πώς τα πάω σήμερα με τις Bιβλικές παρομοιώσεις;)Oπότε κι η μάνα τι να κάνει τι να κάνει βγάζει όλη της την αρρωστημένη πλέον αγάπη και προσκόλληση στον γιό...
Ποτέ δε θα ξεχάσω τη μέρα που ανακάλυψα το "α, μπα", όπου ήταν ένας 30άρης που δεν άλλαζε τις κουρτίνες του στο σπίτι που έμενα με την κοπέλα που έστελνε ερώτηση, γιατί δεν άρεσαν στη μάνα του. Ή κάτι παρόμοιο. Είχα κάνει δυνατό facepalm στο γραφείο. Φεβρουάριος 2015 ήτανε θαρρώ. Και οι 34άρηδες δεν τελειώνουν, σαν τον ξαδερφό μου, που από τη δυναμική μάνα πήγε στη δυναμική σύζυγο.
#2.Η πληροφορική κολλάει παντού.Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις σπουδές σου εκεί και να κάνεις παπάδες.Όταν δημιουργείται μουσική μόνο με τη χρήση η/υ,αναρωτιέσαι,τι να κάνεις,ενώ σου αρέσει η μουσική;Στον κινηματογράφο επίσης είναι απαραίτητη η πληροφορική.Από εφέ μέχρι animations και πράγματα,που δεν μπορώ να σκεφτώ,γιατί δεν ξέρω πολλά.Άπειρες δυνατότητες σε πάρα πολλούς τομείς.Δεν είναι απαραίτητο να ασχολείσαι μόνο με προγράμματα ασφαλείας πχ.Έχεις ένα απίστευτο εργαλείο στα χέρια σου και δεν το χρησιμοποιείς,γιατί έχεις εγκλωβιστεί σε εξισώσεις,που δεν ισχύουν.Θετικές επιστήμες,γενικά επιστήμες,και τέχνη δεν ταιριάζουν;Από πότε;Το συναίσθημα και η αισθητική χρειάζονται μέσα,για να εκφραστούν,αλλά και να καλλιεργηθούν και να βελτιωθούν.Ε,τέτοια μέσα μπορούν να προσφέρουν οι επιστήμες,αρκεί να τα αναγνωρίσεις και να τα εκμεταλλευτείς για την τέχνη,που εκφράζει τα συναισθήματα και τις σκέψεις σου.
Η εξομολογούμενη αρκεί να δει τα σεμινάρια του Hans Zimmer που διαφημίζονται στο Youtube. Ο άνθρωπος λέει ότι μπορεί να κάνεις παπάδες με τους Η/Υ. Τον πιστεύω. Κάτι παραπάνω θα ξέρει αυτός. Όσο για τον διαχωρισμό επιστήμης-τέχνης μην πάτε μακριά. Δεν είδατε τι είπε περί θεωρητικής/θετικής; Aυτές τις βλακείες διδάσκονται τα παιδιά μας στο ελληνικό σχολείο...
#7Βλέπω 2 πράγματα σε αυτόν τον άνθρωπο. Πρώτον: του αρέσει να εξαρτάται απο δυναμικές γυναίκες. Παράδειγμα 1 η πρώην των 7 χρόνων που είχε το πάνω χέρι και του έκανε τη ζωή μαρτύριο. (Αν πράγματι συνέβαινε αυτο θα είχε χωρίσει πολυ νωρίτερα). Παράδειγμα 2 η μαμά η οποία του καθαρίζει το κρέας και του βγάζει τις κάλτσες. (Και δεν την αφήνει να το κάνει επειδή τη λυπάται όπως λες).Δεύτερον: δεν σε γουστάρει αρκετά γιατι εάν γούσταρε θα ήθελε να ρουφάει την κάθε στιγμή που είστε μαζί και δεν θα έπαιζε συνέχεια με το κινητό τις 2 φορές την εβδομάδα που συναντιεστε. Και κυρίως όταν θα τον αγκάλιαζες δεν θα είχε τα χέρια στις τσέπες λες και τον αγκαλιάζει με το ζόρι μια αντιπαθητική θεία.
εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τεχνικά πώς έκανε σεξ με κάποιον που δεν την αγκαλιάζει. Ή μήπως εκεί, όταν είναι για plain sex και όχι για τρυφεράδες, του φευγε το κόλλημα;
@Καραβάν' Το ξέρω ότι δεν ηταν αυτός που υποτίθεται ότι ήταν αλλά και πάλι δεν μειώνεται η αξία της σκηνής, ο ανθρωπος κάνει σεξ κουβαλώντας 100 κιλά σίδερο...όρθιος... πως να μη βγάλει τον (Μαγκάϊβερ)Αρθούρο μετά.
Δεν μπορώ καθόλου αυτόύς που δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν ή φιλτράρουν μόνο ό,τι νομίζουν πως διαβάζουν#1 Γιατί πρέπει να διαβάζουμε ξανά και ξανά μια χιλιοαπαντημένη ερώτηση; Γιατί πρέπει συνεχώς να ξεκαθαρίζει η Α μπά πως απαντά ΄οπως θα απαντούσε και σε κάποιον φίλο; Δεν είναι αυτονόητο;Πόσες φορές έχει συμβουλέψει ανθρώπους να απευθυνθούν σε ψυχολόγο χωρίς περαιτέρω σχόλια;
Εγώ δεν μπορώ και το ότι μπαίνουν στη διαδικασία να στείλουν τέτοια ερώτηση σε μια διαδικτυακή στήλη, χωρίς καν να το ψάξουν πρώτα, έτσι για να νιώσουν ξεχωριστοί και να προκαλέσουν. Αν δεν σ'αρέσει μην ξαναμπείς, φίλε, μη διαβάζεις, τι κάθεσαι και μας τρως μια ολόκληρη ερώτηση; #σταδιαλαπια
Mπαίνουν στην διαδικασία επειδή διακατέχονται από το σύνδρομο Ιζνογκούντ. "Γιατί ΑΥΤΗ που δεν έχει καν ένα πτυχίο ψυχολόγου έχει προβολή (και μόνιμη στήλη) και φανατικό κοινό που 'την γλύφει' μπλιαχ μπλιαχ μπλιαχ και ΕΓΩ που είμαι τόοοοοοοοοοοσο αξιότερος/η δεν έχω; Τώρα θα δεις πώς θα την ξεμπροστιάσω την καρακαϊδόνα να δούν όλοι τις πομπές της!"Καταλαβαίνετε...Μόνο που αυτή είναι η συνταγή της αποτυχίας στην ζωή. Η συνταγή της επιτυχίας είναι να επικεντρώνεσαι στο τι μπορείς εσύ να κάνεις καλά κι εσύ να τολμήσεις με θάρρος (η στήλη άσκηση τόλμης ήταν).
#7 Το διάστημα της σχέσης σας ήταν αυτό που ονομάζουμε διερευνητικό και οι περισσότερες σχέσεις κάπου εκεί χαλάνε. Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί την ξεκίνησες αυτή τη σχέση, αφού εξαρχής λες πως δεν έπαιρνες σε συναισθηματικό επίπεδο κάτι. Μια από τις πιο σημαντικές αιτίες που αποτυγχάνουν οι σχέσεις πάντως, είναι πως γνωρίζουμε κάποιον και όταν βλέπουμε πως δεν μας καλύπτει σε σημαντικά πράγματα, πιστεύουμε πως μπορούμε να τον αλλάξουμε. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα βρε παιδιά!
#4 Είναι όμορφο που βρήκες κάποιον με τον οποίο ταιριάξατε τόσο ώστε να ανακαλύψεις την ομορφιά του σεξ.Σου συνέβη νωρίς, σε άλλους δεν συμβαίνει ποτέ και περνούν μια ζωή να αναρωτιούνται τι πρόβλημα έχουν ή διαγράφουν εντελώς την προοπτική από τη ζωή τους. Εδώ που τα λέμε είναι και δύσκολο όταν μεγαλώνεις όπως οι περισσότεροι με τόσα ταμπού. Πάντα όμως το καλό σεξ θα εξαρτάται και από τους δυο συμμετέχοντες και κάθε άνθρωπος θα είναι μια τελείως διαφορετική εμπειρία. Έχοντας αυτά στο μυαλό σου enjoy!