Ο φίλος μου ο Τζίμης, ο Πακιστανός

Ο φίλος μου ο Τζίμης, ο Πακιστανός Facebook Twitter
23

ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΙΑΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ

 

 

Ένας ομορφονιός, δύο μέτρα άντρας, μελαχρινός, με μάτια πράσινα. Αυτά ήταν τα χαρακτηριστικά που με εντυπωσίασαν στον κύριο που κάθισε δίπλα μου στο αεροπλάνο. 


Και οι δύο ταξιδεύαμε από το Αμπού Ντάμπι στην Αθήνα.

Εγώ βυθισμένη στις σκέψεις μου δεν του έδωσα περισσότερη σημασία. Η αγωνία, και ο φόβος για το τι θα δω στην Ελλάδα του 2012, δεν είχαν βγει από το μυαλό μου από την στιγμή της αναχώρησής μου από την Μελβούρνη. Εγώ αλλιώς την είχα αφήσει την πατρίδα το 2009 και αλλιώς αντιλαμβανόμουν ότι θα την έβρισκα από τα όσα μου έλεγαν φίλοι και συγγενείς τα τελευταία δύο χρόνια. Μού είχε γίνει έμμονη ιδέα αυτή η «άλλη» εικόνα.

Βολευτήκαμε όλοι, δέσαμε τις ζώνες και απογειωθήκαμε. Σε λίγα λεπτά ο όμορφος νεαρός κύριος, πέταξε ένα χαμόγελο στον γιο μου. «Πως σε λένε;» τον ρώτησε. Η απάντηση του Αλέξανδρου και η ταυτόχρονη ερώτηση του 10χρονου γιού μου που ήθελε να μάθει με τη σειρά του το όνομα του κυρίου, του έδωσε ίσως το θάρρος να απευθυνθεί και σε μένα…  «Εργάζεστε στο Αμπού Ντάμπι;». Του εξηγώ τα πώς και τα τι και τού απευθύνω την ίδια ερώτηση. 


«Όχι στην Ελλάδα. Είμαι με τον αδερφό μου και την νύφη μου, κάθονται πίσω. Επιστρέφουμε στην Ελλάδα από το Πακιστάν, είχαμε πάει να παντρέψουμε την αδερφή μας» μου λέει σε άπταιστα ελληνικά.

«Εσείς εκεί στην Αυστραλία μπορεί να μας καταλαβαίνετε περισσότερο εμάς τους μετανάστες» λέει αμέσως έτσι ξεκάρφωτα.


Με κοίταξε φευγαλέα στα μάτια. Ήθελε να ανοίξει κουβέντα, εγώ όμως το ήθελα πολύ περισσότερο απ’ αυτόν…

«Ευγενία» του λέω απλώνοντας το χέρι μου να τον χαιρετήσω. «Τζίμης» απαντά δεχόμενος τη χειραψία. «Έχεις χρόνια στην Ελλάδα;» τον ρωτάω.


 «Δεκαπέντε χρόνια τώρα. Πήγα όπως πήγαν πολλοί, κρυφά, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή. Κάποιος έπρεπε να το τολμήσει απ’ την οικογένεια. Είμαστε επτά αδέρφια. Παντρεύτηκα Ελληνίδα και ζω στη Λαμία. Δουλεύω στη λαϊκή. Έχω δικό μου πάγκο».

Αυτά λέει…  πίσω απ’ τα λόγια του κρύβεται κάτι άλλο όμως…  «Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους, εγώ είμαι προκομμένος άνθρωπος» αυτό νομίζω ότι θέλει να πει. 


Κουβέντα στην κουβέντα μαθαίνω όλο και περισσότερα για την οικογένεια του Τζίμη. Οι γονείς του είναι αγρότες αλλά δεν έχουν δική τους γη, κάτι σαν «κολίγοι» είναι, δουλεύουν την γη ενός μεγαλοκτηματία, αυτός τους παίρνει ένα γερό κομμάτι από τη σοδειά και αυτή ζουν με τα υπόλοιπα. 


Μιλά για το γάμο της αδερφής του. «Είχαμε 300 καλεσμένους, πήγαμε σε κέντρο, δεν κάναμε πολύ πλούσιο γάμο, όμως» λέει και φουσκώνει από περηφάνια ότι αυτός και ο αδερφός του, αυτός που ζει στην Ελλάδα, πλήρωσαν το γάμο της.

Η «Χρυσή Αυγή», οι επιθέσεις που δέχονται κάθε μέρα οι μετανάστες στην Ελλάδα τριβελίζουν στο μυαλό μου. Παίρνω το θάρρος να το ρωτήσω έστω και αν εκείνος συνεχίζει να μου μιλά για την οικογένειά του.

«Συγνώμη Τζίμη, αλλά πώς είναι η κατάσταση για σένα στην Ελλάδα;»


«Πώς να να ’ναι» μου λέει και σταματά…  Η γλώσσα του όμως λύνεται λίγα λεπτά αργότερα. 


«Εσείς εκεί στην Αυστραλία μπορεί να μας καταλαβαίνετε περισσότερο εμάς τους μετανάστες.» λέει πάλι. 


«Εγώ δεν τολμάω να κυκλοφορήσω έξω όταν νυχτώσει. Δεν είμαι παράνομος, έχω όλα τα χαρτιά αλλά δεν τολμάω. Είμαι παντρεμένος με Ελληνίδα εδώ και πέντε χρόνια, έχω το σπίτι μου, με ξέρει όλη η γειτονιά αλλά σ’ αυτή τη γειτονιά είναι επικίνδυνο να κυκλοφορήσω νύχτα. Δεν πίστευα ότι θα καταλήγαμε εδώ».

Ο φόβος του Τζίμη βασίζεται στις εμπειρίες του. «Πριν από ένα περίπου εξάμηνο ξεκίνησα το πρωί να πάω στη λαϊκή. Φόρτωσα το αυτοκίνητο και όπως κάνω να μπω μπροστά να φύγω σταματά δίπλα μου μία μοτοσυκλέτα. Ο οδηγός της ήταν δεν ήταν 20 χρονών και η συνεπιβάτης του ακόμα μικρότερη. Παιδιά σου λέω. Άρχισαν να με φτύνουν. Τι σας έκανα; Τους ρώτησα. ‘Μη μιλάς βρωμιάρη, βρωμάς ρε! θα φας το ξύλο της χρονιάς σου σκατόφατσα, παλιοαλήτη’. Με έβριζαν.

Ο 20χρονος κατέβηκε από τη μηχανή και με έπιασε απ’ το λαιμό. Με έφτυνε στο πρόσωπο ‘Φίλε δεν είμαι όπως τους άλλους’ του έλεγα, ‘φίλε δεν είμαι παράνομος εγώ’ συνέχισα να του λέω. Αυτός τίποτα. Μου έσφιγγε το λαιμό και με έβριζε. Μου ‘ρχοταν να τον πιάσω εγώ απ’ τον λαιμό. Δεν μπορούσα να συγκρατήσω τα νεύρα μου σου λέω. Αν το έκανα όμως θα είχα μπελάδες με την αστυνομία. Τον άφησα να μου ρίξει δύο μπουνιές στο πρόσωπο. Το βλέπεις αυτό;». Μου δείχνει ένα σημάδι στο μέτωπό του. «Από τότε είναι» μου λέει.

«Δεν έκανα τίποτα Ευγενία, στη δουλειά μου πήγαινα. Δεν έχω πειράξει κανένα. Τη δουλειά μου κοιτάω». Θέλω να ανοίξει η γη να με καταπιεί, ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα μ’ αυτά που ακούω. «Αυτά ήταν παιδιά» του λέω. «Ναι παιδιά. Ακόμα και τα παιδιά μας κυνηγάνε».

«Λίγο μετά απ’ αυτό γνώρισα και τους χρυσαυγίτες. Έκαναν βόλτα στη λαϊκή. Σταμάτησαν στον πάγκο μου και μού ζητούσαν τα χαρτιά μου. Τους τα έδειξα. Τα έχω πάντα μαζί μου. Δεν υπολόγισαν τίποτα. Πήραν τρία τελάρα με φρούτα και εξαφανίστηκαν. Δεν ξέρεις πόσο χαρούμενος ήμουν που δεν άρχισαν κανένα καυγά».


 «Δεν ξέρω πού θα πάει αυτή η κατάσταση. Δεν ξέρω. Δεν θέλω να φύγω από την Ελλάδα. Εδώ είναι το σπίτι μου τώρα πια. Τι να κάνω; Να πάρω τη γυναίκα μου και να πάω στο Πακιστάν; Πρέπει να τα αντέξω όλα. Κι αυτά που περνάω εγώ, δεν είναι τίποτα. Ο αδελφός μου που μένει στην Αθήνα τραβάει πολύ χειρότερα. Κάθε φορά που μιλάω μαζί του στο τηλέφωνο τρέμω. Φοβάμαι ότι θα του συμβεί κάτι πολύ κακό και έχει και τρία παιδιά να μεγαλώσει».

Υπάρχει μία απόγνωση στον τόνο της φωνής του. Μία τελεσίδικη αποδοχή ότι τα πράγματα θα συνεχιστούν έτσι.
Και πάνω που νοιώθω ότι μου είπε πολλά, πολύ περισσότερα απ’ όσα άντεχα να ακούσω, ο Τζίμης καταφέρνει να εξαφανίσει εκείνη τη παγωμένη ατμόσφαιρα που οι μαρτυρίες του έχουν φέρει και κάθε μοιρολατρική έκφραση στο πρόσωπό του, σε κλάσματα δευτερολέπτου.


«Εσύ είσαι από την Αυστραλία και μπορεί να ξέρεις. Πώς γίνεται να φέρω κάτι αγελάδες που έχετε εσείς εκεί, στο Πακιστάν. Είναι απ’ αυτές τις αγελάδες που κάνουν πολύ γάλα, τις ξέρεις;» με ρωτά.

«Τζίμη θα την βρούμε την άκρη» του λέω. «Τις θέλω να τις πάω στους γονείς μου, να τις μεγαλώσουμε, να τις ζευγαρώσουμε και να αρχίσουν να τις πουλάνε. Θα είναι καλά αν τα καταφέρω» μου εξηγεί. 


Του χαμογελώ και τον κοιτώ όχι πλέον με συμπόνια αλλά με ζήλεια. «Σε ζηλεύω ρε Τζίμη» του λέω. «Ζηλεύω την αγάπη σου για προκοπή. Ακόμα και μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση που ζεις, δεν χάνεις την αισιοδοξία σου».

«Αφού γι’ αυτό ζω μακριά από τους γονείς μου και τ’ αδέρφια μου. Για να μπορώ να τους βοηθήσω» μου απαντά. 
Έχουμε ακόμα μιάμιση ώρα για να φτάσουμε Αθήνα. Πιάνουμε κουβέντα για το φαγητό και γελάμε με τον Αλέξανδρο που κάνει γκριμάτσες βλέποντας την «αεροπορική ομελέτα» που του έχουν σερβίρει. Ο μικρός παίρνει θάρρος από τα πειράγματα του Τζίμη και του προτείνει να παίξουν χαρτιά. Καθώς οι δύο τους το ρίχνουν στην χαρτοπαιξία, εγώ προσπαθώ να «τακτοποιήσω» τις σκέψεις μου για την Ελλάδα του 2012. Δύσκολη υπόθεση. Δεν τα καταφέρνω.

Έρχεται και η ώρα της προσγείωσης. Σηκωνόμαστε για την αποβίβαση. Προτείνω για άλλη μία φορά το χέρι μου στο νέο φιλαράκι. «Χάρηκα Τζίμη. Θέλω να μου δώσεις το τηλέφωνό σου. Θα πάρω σβάρνα τα αγελαδοτροφεία και όταν βρω τις αγελάδες σου και πως θα τις στείλουμε ταξίδι στο Πακιστάν θα σου τηλεφωνήσω» του λέω. 


Χαμογελά. Μου δίνει το τηλέφωνό του. Και ο Τζίμης με εκπλήσσει για άλλη μία φορά…  «Όχι χειραψία ακόμα. Εσύ είσαι φορτωμένη σαν μουλάρι. Έτσι δεν το λέτε;. Θα σε βοηθήσω μέχρι την έξοδο».

Και κάπως έτσι πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα του 2012. Παρέα με τον  Τζίμη τον Πακιστανό, τον φίλο μου…

 

Αρχείο
23

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

12 σχόλια
1. Η Αυστραλία κάθε χρόνο δέχεται χιλιάδες παράνομους μετανάστες! Ομογενείς πληρώνουν και τους βοηθούν. Ψάξετε το όνομα Καραπαναγιωτίδης στο διαδίκτυο για να μάθετε τη δουλειά που κάνει για πάνω από δέκα χρόνια τώρα.2. Δεν ευθύνονται οι μετανάστες για την κατάντια της Ελλάδας και την δική σας ηθική και οικονομική κατάντια! Η ευθύνη είναι συλλογική! Αν μη τι άλλο εσείς ψηφίζετε τους πολιτικούς σας όχι οι μετανάστες3. Αν δεν μάθετε να αναγνωρίζετε τις ευθύνες σας μην περιμένετε καλύτερο αύριο για εσάς ή τα παιδιά σας. Ερμαια των τυχάρπαστων και αυτών που ξέρουν να εκμεταλλεύονται τα απαίδευτα μυαλά σασ και τις χαλαρωμένεσ αρχών συνειδήσεις σασ θα μέινετε πάντα4. Που πήγε η ανθρωπιά σας;Υποθέτω χάθηκε με τα ευρώ που κόπηκαν5. Δεν αναγνωρίζω τον Ελληνα. Την ευκολία με την οποία στρέφεται στον αδύνατο να φορτώσει την κατάντια του6. Και ομορφονίος να μην ήταν ο Τζίμης πάλι θα του μιλούσα! Υπάρχει και αυτό που λένε συνταξιδιώτης, ´ανθρωπος, σύντροφος στον θάνατο εν δυνάμει7. Αφήστε τους Αρχαίους Ελληνες ήσυχους, μην τολμάτε να τους πιάνετε στο στόμα σας. 8. Η φύση έχει τους δικούς τους νόμους. Μήπως έχετε την εντύπωση ότι θα σας ρωτήσει αν θα επιτρέψει σε ένα είδος να αναπαραχθει;9. Σε ένα κόσμο παγκοσμιοποιημένο , όπως αποδέιξατε οι ίδιοι με την Τσάκα Τσάκα εξαγωγή κεφαλαίων δεν υπάρχουν στην ουσ´ια σύνορα! Υπάρχουν πληθυσμοί με συγκεκριμένη πολιτιστική ταυτότητα αποδεχθέιτε την θα γίνετε πλουσίοτεροι σε πολλά επ´ιπεδα , εμείς στην Αυστραλία άτυπο κάνουμε και ευημερούμε ως άνθρωποι πρώτα από όλα10• δεν θα σας σώσει η ΧΑ η ικανότητα σας να δείτε πέρα από το λαϊκισμό και την εκμετάλλευση της αγανάκτησής σας θα σας σώσει!Ευχαριστώ
Πακιστανός ωραίος, ψηλός, με πράσινα μάτια, μιλάει άπταιστα ελληνικά, καθ' όλα νόμιμος, πληρώνει εισφορές, ΦΠΑ και εφορία, παντρεμένος με ελληνίδα, βιοπαλαιστής στη λαϊκή, ευγενέστατος, συνεσταλμένος, φοβισμένος, τρομοκρατημένος, καλοπροαίρετος, ίχνος επιθετικότητας, ούτε που διανοείται να πειράξει άνθρωπο ή ζωάκι, δημιουργικός, με επιχειρηματικό δαιμόνιο, καμιά σχέση με σκοταδιστικό Ισλάμ προφανώς, μορφωμένος ή τουλάχιστον καλλιεργημένος, φιλότιμος, καλός συζητητής, καλή παρέα,κλπ, κλπ. Τί δεν καταλαβαίνετε δηλαδή; Πού το περίεργο;
Δεν παίζει ρόλο η καταγωγή,δεν παίζει ρόλο η εθνικότητα.Υπάρχουν καλοί και κακοί Έλληνες,καλοί και κακοί Πακιστανοί,καλοί και κακοί Γάλλοι,κ.ο.κ.Δεν είμαι των άκρων.Ούτε πιστεύω ότι όλοι οι Έλληνες είναι άξιοι και τίμιοι καλόβολοι άνθρωποι που τους καταπατούν τη χώρα,ούτε ότι όλοι οι ξένοι είναι παναγίτσες.Άνθρωποι είμαστε ρε παιδιά όλοι.Όλοι μπορούμε να γίνουμε τόσο καλοί,όσο και κακοί.Αντί να κοιτάμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο,τρωγόμαστε μεταξύ μας.Και ναι,βάζω και τον εαυτό μου μέσα.Ας κάνουμε την αυτοκριτική μας αντί να κάνουμε επίθεση ο ένας στον άλλον κάτω από ένα άρθρο.
για πες μας ρε φίλε μου πόσοι μετανάστες έχουν πεθάνει από τους δολοφόνους της Χ.Α. και από τους βάρβαρους αστυνομικούς μας?έστω στο περίπου,αν έχεις και κάποιο περιστατικό να αναφέρεις
Μα, γιατί χρυσέ μου;Σάμπως δεν κρατούν στατιστικές εκεί στο κόμμα;http://www.unhcr.gr/1againstracism/category/racist-attacks-in-greece/http://www.amnesty.org/en/for-media/press-releases/foreigner-s-murder-shows-greek-failure-racist-violence-2013-01-17http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63772275
@thodoris81Που το ειδες το μυθιστορημα ;Μηπως περιεγραψε την συνομιλια με κανενα Νεφελιμ η τον Ε.Τ ; Η μηπως τα ελεγε με τον Μπατμαν και τον Σπαιντερμαν ; Που ζεις ρε ορνιο ; Η αστυνομια κανει πλατες στα φασισταρια της Χ.Α και ειναι λογικο ο ανθρωπος να φοβαται .Μιλαμε για συμμορια καθαρματων ! Αλλα μαλλον γουσταρεις η μου φαινεται ;
ωραίο μυθιστόρημα..2 μέτρα Πακιστανός με πράσινα μάτια παντρεμένος με Ελληνίδα που φοβάται να κυκλοφορήσει τα βράδια 2 μέτρα παλικάρι και φοβάται και την αστυνομία που δεν μπορεί να συλλάβει ούτε τους παράνομους...Πιστεύω ότι και για τον Ταραντίνο που ανακάλυψε μαύρο καβαλάρη στην άγρια δύση θα ήταν too much..Τι άλλο θα σκεφτείται για να συγκινήσετε τον κόσμο που ζει στα Β.προάστεια γιατί όλοι οι υπόλοιποι θα γελάνε με το σενάριο
Γεννήθηκα στην Αθήνα,και έχω τέσσερα χωριάΤο ένα όνομα με όνομα σλαβικό (που κατόπιν το γυρίσαμε στο αρχαιοελληνικό).Το άλλο είχε όνομα βλάχικο (αλλά και αυτό το έχουν κάνει αρχαιοελληνικό).Το τρίτο έχει όνομα τούρκικο (με ολίγον τι από περσία)και το έχουν αφήσει έτσι, τοσες τούρκικες λέξεις έχουμε -δεν πειράζει- ρε καρντάσι, είναι και της μοδός!το τέταρτο έχει όνομα "ελληνικό".
Γίνεται γιατί για όσους ζουν εκτός Ελλάδας το είμαι Ελληνας είναι κάτι σαν παράσημο που φοράς με περηφάνια και ευθύνη ! Και ποτάμι βλέπεις "συστρατιώτες" σου να το προδίδουν ντρέπεσαι συλλογικά! Για την κατάντια
όλα καλά, για τους κάφρους της ΧΑ έχω μόνο να πω ότι κακώς δεν τους κατέδωσε...ο αδελφός του τώρα, τα τρία παιδιά, με ποιό σκεπτικό τα έκανε; ότι μιας και πιάσαμε την καλή στην Ελλάδα, να αρχίσω την αναπαραγωγή μη δε κληρονομηθούν τα πλούτη μου; ..θέλω να πω, πώς γίνεται να παραπονιέσαι για φτώχια και δύσκολη ζωή και να γεννάς αβέρτα;
"θέλω να πω, πώς γίνεται να παραπονιέσαι για φτώχια και δύσκολη ζωή και να γεννάς αβέρτα;"διάβασμα διαγωνίωςο άνθρωπος δεν έθιξε το θέμα φτώχεια, μίλησε για ανασφάλεια/φόβο προκαλούμενο από επιθέσεις χ.α και λοιπών της συνομοταξίας
σωστή η παρατήρηση σου Πενταγιώτισσα! θέτω αλλιώς το ερώτημα: όταν δεν αισθάνεσαι ο ίδιος ασφαλής με ποιό σκεπτικό αραδιάζεις τρία παιδιά μέσα στην ανασφάλεια; προσωπικά το θεωρώ ανεύθυνο, και ειδικά απέναντι στα παιδιά.
Mαρία,Σε παρακαλώ, μπορείς να αλλαξεις το avatar σου και να μην προσβάλεις όλους εμάς τους συμπολίτες σου; Καντο Mariadengnorizoapozoi. Είναι προφανές ότι ούτε απο παιδιά, αλλά ούτε και απο ξενιτιά ξέρεις.… λυπάμαι, επειδή υποθέτω ότι είσαι νέα κοπέλα.
Μαρία αφενώς μεν, μιας και δεν έχουμε την ηλικία των παιδιών, μπορεί αυτά να τα έκανε όταν αισθανόταν πιο ασφαλής και όταν δεν υπήρχαν "τάγματα εθνοκαθάρσεως" και αφετέρου δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Αυτό που λες κινδυνεύει να ακουστεί ως «έρχονται εδώ, γεννοβολάνε και θέλουν να υπερισχύσουν των ... γηγενών». Γιατί αλήθεια να «αραδιάζουν παιδιά» όσες και όσοι Έλληνες-νίδες πάνε στις Γερμανίες, στις Σουηδίες, στις Ολλανδίες, στις Αυστραλίες, στις Αμερικές και όπου αλλού πάνε; Επίσης από πότε οι άνθρωποι κάνουν παιδιά μόνο όταν αισθάνονται 100% ασφαλείς, με τα προβλήματα 100% λυμένα σε βάθος χρόνου 50 ετών; Αντί να πούμε ότι μας έχουν φέρει οι συνθήκες και οι των ... ανωτέρων κλιμακίων σ’ ένα σημείο που πολύς κόσμος να σκέφτεται π.χ. αν θα το κουνήσει από το πατρικό, αν θα τολμήσει να ονειρευτεί, κι αν θα κάνει 1/3 παιδιού και το υπόλοιπο με δόσεις, τα βάζουμε με αυτούς που τελικά κάνουν παιδιά, καλώντας τους ανεύθυνους παρτάκιδες.
Καλά ας μην ήταν μορφονιός ο Τζίμης και θα σου λεγα εγώ αν θα του μίλαγε η μαντάμ. Βασικά έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι με την όλη λογική "Είναι Πακιστανός άρα καλός άνθρωπος άρα κακώς τον πιάνει η αστυνομία γιατί άν ήταν ξανθός γαλανομάτης δεν θα τον έπιανε." Γιατί δε ρωτάτε ακόμα και τώρα το φίλο σας το Τζίμη μαντάμ το λόγο για τον οποίο δεν επιχείρησε να μπει παράνομα στην Αυστραλία (εσείς είσαστε από την Αυστραλία και καταλαβαίνετε τα προβλήματα του). Η Αυστραλία που είναι δεκαπέντε Ελλάδες μαζί,και κατεξοχήν μεταναστευτική χώρα, διότι γηγενείς εκεί είναι μόνο οι έρημοι οι Αβορίγινες που έχουν ξεπαστρευτεί από τους βρετανοαυστραλούς, όταν κατάλαβε ότι κινδυνεύει να γίνει αφροασιατικό κράτος είπε στοπ στη μετανάστευση. Δέχεται μόνο πτυχιούχους (με συγκεκριμένες ειδικότητες)και από συγκεκριμένες χώρες. Οπότε πείτε στο μορφονιό το Τζίμη να είναι και ευχαριστημένος που του επιτρέπουν να εργάζεται εδώ και να στέλνει τα χρήματα που κερδίζει από τους Έλληνες στο Πακιστάν Πριν αρχίζετε να με κράζετε και να μου λέτε όλοι "πόσα εμβάσματα ερχόντουσαν εδώ από τη Γερμανία από την Αμερική και από την Αυστραλία σκεφτείτε ότι οι Έλληνες εκεί δεν μπήκαν παράνομα, και ότι εκείνες οι χώρες είχαν οικονομίες γερές. Ας πάει και ο Τζίμης να μπει παράνομα σε κανένα κράτος της προκοπής και τα λέμε.