Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s.

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter
13

Μια νύχτα, στις αρχές του 1970 κι ενώ περπατούσε στο πάρκο Chuo του Τόκιο, ο φωτογράφος Kohei Yoshiyuki παρατήρησε ένα ζευγαράκι να ερωτοτροπεί στο έδαφος. Τίποτε το περίεργο μέχρι εδώ..

Όμως το ζευγάρι δεν ήταν μόνο: Κάποιοι άντρες τους παρακολουθούσαν κρυμμένοι στους θάμνους...

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

Για κάποιο λόγο ο Yoshiyuki εξεπλάγην τόσο από την σχεδόν απροκάλυπτη παρουσία ηδονοβλεψιών, που αν και δεν μπόρεσε να φωτογραφίσει εκείνη την στιγμή ό,τι έβλεπε λόγω σκοταδιού, άρχισε να μελετά πως θα μπορούσε να απαθανατίσει αυτά τα περίεργα περιστατικά ενός «οργανωμένου» - απ' ότι φάνηκε- μπανιστηριού, χωρίς να τον καταλάβουν!

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

Πέρασε, λοιπόν, έξι ολόκληρους μήνες παριστάνοντας ότι κι ο ίδιος ότι ήταν ένας από αυτούς που αρεσκόταν να παίρνει μάτι τα ζευγαράκια σε διάφορα πάρκα του Τόκιο, χωρίς αρχικά να βγάζει φωτογραφίες, ούτε τίποτα..

Ήθελε να κάνει τους υπόλοιπους ηδονοβλεψίες να πιστεύουν πως ήταν ένας από αυτούς. Και τα κατάφερε. Όταν πια περνούσε απαρατήρητος, άρχισε να τραβάει φωτογραφίες κρυφά με μία Kodac με φλας υπερύθρων.

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

"Όσο απερίγραπτα έκπληκτος έμενα από αυτές τις σκηνές, άλλο τόσο ήλπιζα να καταγράψει η κάμερα μου την στιγμή."

"Τα ζευγάρια αγνοούσαν εντελώς την παρουσία μας εκεί. Μπορεί στις φωτογραφίες να μην φαίνεται, αλλά επικρατούσε ΑΠΟΛΥΤΟ σκοτάδι, κι έτσι οι ..καλά εκπαιδευμένοι ηδονοβλεψίες πλησίαζαν κυριολεκτικά σε απόσταση αναπνοής, κρατώντας την ανάσα τους!"

 

 

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

"Επρόκειτο, ως επί τον πλείστον, για νεαρά ερωτευμένα ζευγάρια που πιθανότατα δεν είχαν πουθενά αλλού να πάνε. Αν είχαν καταλάβει το παραμικρό είμαι σίγουρος ότι θα το έβαζαν στα πόδια!

 

"Μονάχα μία φορά ήμουν μάρτυρας συμπλοκής, όπου ο άντρας ενός ζευγαριού κατάλαβε τι γίνεται, κι άρχισε να κυνηγάει με μανία ένας από αυτούς. Ή μάλλον, έναν από έμας.."

 

 

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

 

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

Τι συμβαίνει όμως με τις πιο απειλητικές, και ομολογουμένως ενοχλητικές φωτογραφίες, όπου ένας ή και περισσότεροι από τους ηδονοβλεψίες φτάνουν μέχρι και να αγγίξουν την κοπέλα, φέρνοντας στο μυαλό εικόνες ομαδικού βιασμού;

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

Ο Kohei Yoshiyuki λέει ότι τέτοιου είδους ξεδιάντροπες επιθέσεις ήταν μάλλον σπάνιες. "Από την εμπειρία μου, επρόκειτο ως επί το πλείστον για απλό «μάτι».

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

"Κατά την δεκαετία του 1970, υπήρχε ένα είδος «κοινότητας», ένα είδος υποκουλτούρας της ηδονοβλεψίας στο Τόκιο."

"Ήταν κάτι σαν ανταγωνιστικό παιχνίδι γι' αυτούς. Ήταν επικίνδυνο, αλλά και πολύ συναρπαστικό, ακριβώς όπως ένα extreme sport. Έτσι, όταν ένας ηδονοβλεψίας ήταν σε θέση μέχρι και να αγγίξει το σώμα μιας κοπέλας, ήταν μια ιστορία επιτυχίας για την οποία θα κόμπαζε για μήνες στους υπόλοιπους. Θα ήταν ο ήρωας της βραδιάς!"

 

 

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

Όταν πια οι φωτογραφίες αυτές δημοσιεύτηκαν το 1979 σε μία έκθεση ονομαζόμενη - τι άλλο;- "Πάρκο" προκάλεσαν τρομερό σάλο, και οι ηδονοβλεψίες άρχισαν σταδιακά να «σπάνε» από τα πάρκα.

Επιπλέον, ελάχιστα πια ζευγάρια τολμούσαν έστω και μια απλή βόλτα προς τα εκεί..

 

Η αλλόκοτη κοινότητα των ηδονοβλεψιών, στο Τόκιο των 70s. Facebook Twitter

"Νόμιζα ότι θα αντιμετωπίσω μέχρι και καταγγελίες όταν εξέθεσα τις φωτογραφίες από τα πάρκα. Παραδόξως όμως δεν επικοινώνησε ποτέ κανείς μαζί μου, ούτε από τους μεν, ούτε από τους δε."

Η σειρά φωτογραφιών «Park» του Yoshiyuki, θα παρουσιαστεί στην φετινή Μπιενάλε της Βενετίας, από τη 1η Ιουνίου.

[ via ]

Αρχείο
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

9 σχόλια
ΥΓ, το φλας σημαίνει φως, οι υπερέρυθρες δεν χρειάζονται φλας, κάτι δεν έχει εξηγηθεί σωστά εδώ. Για όσους ενδιαφέρονται, το "Είμαι η Κούβα" έχει φιλμαριστεί εξ ολοκλήρου σε infra red.
"αγάπη μου, πόσα χέρια έχεις;" παγκάκι στο Πεδίο του Άρεως, κάπου στα 80s, νωρίς. ΟΚ, οι φωτό δεν φαίνονται και πολύ για infra red, υπερέρυθρες είναι το σωστό, αλλά ποιος νοιάζεται, όλα είναι τέχνη πλέον.
Και πανω που νομιζα οτι τη γλυτωσα και δε θα βγουν γυμνες φωτογραφιες μου στο ιντερνετ, νασου τωρα ντοκουμεντα απο τα 70ς. Δεν ειμαστε καλα! Αν εχετε τραβηξει τιποτα παρομοιες στη Πλατεια Συνταγματος, 1979-80, και τις βαλετε εδω, θα φατε μηνυση!
καθόλου τρομαχτικό να χαμουρεύεσαι στο πίσσα σκοτάδι και ξαφνικά να αστράφτει και να βλέπεις 5 τύπους να τον παίζουν δίπλα στο κεφάλι σου... Οι Ιάπωνες που κατά τα άλλα συμπαθώ πολύ, έχουν πολλή σεξουαλική διαστροφή στην κουλτούρα τους.