Ρώσοι κάνουν πορεία 150 χλμ. για να λιτανεύσουν θαυματουργή εικόνα (εεε...δηλ. ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής)

Ρώσοι κάνουν πορεία 150 χλμ. για να λιτανεύσουν θαυματουργή εικόνα (εεε...δηλ. ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής) Facebook Twitter
34

(ευχαριστώ γιώργο)

Ρώσοι κάνουν πορεία 150 χλμ. για να λιτανεύσουν θαυματουργή εικόνα (εεε...δηλ. ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής) Facebook Twitter

Η γελοιότητα χτυπάει κόκκινο σήμερα στο μπλογκ ΕΛΛΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, που βρίσκει ευκαιρία να την πει στο Athens Pride παρουσιάζοντας ένα ειδωλολατρικό έθιμο ως κάτι το συγκλονιστικό

και μόνο στο τέλος διευκρινίζοντας ότι η υποτιθέμενη θαυματουργή εικόνα (παραμυθάκια για μικρά παιδιά και απατεωνιές των παπάδων δηλαδή, έτσι κι αλλιώς) δεν υπάρχει καν πια κι ότι οι Ρώσοι μεταφέρουν απλώς μια απομίμησή της. 

Ρώσοι κάνουν πορεία 150 χλμ. για να λιτανεύσουν θαυματουργή εικόνα (εεε...δηλ. ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής) Facebook Twitter
Ρώσοι κάνουν πορεία 150 χλμ. για να λιτανεύσουν θαυματουργή εικόνα (εεε...δηλ. ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής) Facebook Twitter

ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Την ώρα που κάποιοι αναίσχυντοι ανώμαλοι στην Ελλάδα «παρελαύνουν» σε αισχρές και ανήθικες «εκδηλώσεις υπερηφάνειας», οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΟΜΟΔΟΞΟΙ Ρώσοι αδελφοί κάνουν πορεία 150 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ (!!!) για να λιτανεύσουν την θαυματουργή εικόνα του Αγίου Νικολάου! Χιλιάδες νέοι, γέροι, παιδιά, ακόμα και ανάπηροι, φορτώνονται τα απαραίτητα και περπατούν, διατηρώντας ένα τάμα 600 και πλέον ετών που συγκλονίζει: 

 

Ρώσοι κάνουν πορεία 150 χλμ. για να λιτανεύσουν θαυματουργή εικόνα (εεε...δηλ. ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής) Facebook Twitter

 

Στις 3 Ιουνίου 2013 ξεκίνησε η φετεινή λιτανεία της θαυματουργής εικόνας του Αγίου Νικολάου Velikoretsky, από την πόλη της Kirov στο χωριό Velikoretskoye, στις όχθες του μεγάλου ποταμού, όπου πρίν από 600 χρόνια έχει ανακαλυφθεί θαυματουργή εικόνα.

 

Ρώσοι κάνουν πορεία 150 χλμ. για να λιτανεύσουν θαυματουργή εικόνα (εεε...δηλ. ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής) Facebook Twitter

 

Ρώσοι κάνουν πορεία 150 χλμ. για να λιτανεύσουν θαυματουργή εικόνα (εεε...δηλ. ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής) Facebook Twitter

 

Η ανακάλυψη της εικόνας του Αγίου Νικολάου έγινε το 1383. Ο αγρότης από το χωριό Agalakov Krutitsy βρήκε την εικόνα στις όχθες του Μεγάλου Ποταμού Great,κοντά στο χωριό Velikoretskoye,εξ ου και το όνομα,της λιτανευτικής πομπής – Velikoretskaya. Γύρω στα 1400 η εικόνα στέλνεται,για λόγους ασφαλείας, στην πόλη Khlynov που τότε ονομαζόταν Vyatka, και αργότερα – Kirov.


Σε ανάμνηση της εύρεσης της εικόνας του Αγίου Νικολάου,καθιερώθηκε από τα πρώτα χρόνια,η λιτανευτική πομπή στον τόπο της ανεύρεσης της και έτσι δημιουργήθηκε η λιτανευτική πομπή Velikoretskaya

 

Ρώσοι κάνουν πορεία 150 χλμ. για να λιτανεύσουν θαυματουργή εικόνα (εεε...δηλ. ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής) Facebook Twitter


Η θαυματουργή όμως εικόνα χάθηκε το 1935 με την καταστροφή του καθεδρικού ναού Vyatkian Trinity Cathedral..Το 1930 η λιτανευτική πομπή Velikoretskaya είχε απαγορευτεί και άρχισε να ξαναπραγματοποιείται το 1989,λιτανεύοντας ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής εικόνας του Αγίου Νικολάου.

 

Ρώσοι κάνουν πορεία 150 χλμ. για να λιτανεύσουν θαυματουργή εικόνα (εεε...δηλ. ένα πιστό αντίγραφο της θαυματουργής) Facebook Twitter

 

 

 

[+] σχόλιο στο fb κάτω απ' το ποστ μου

 

34

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

16 σχόλια
<< καταγράφηκε στην ιστορία χωρίς να υπάρχει απολύτως καμία αναφορα σε αυτούς απο τους *Εβραίους ιστορικούς της εποχής,>> Ένας αναφέρεται στο ιστορικά ανύπαρκτο πρόσωπο "Ιησού" και είναι ο Φλάβιος Ιώσηπος.
Ααα ναι νομίζω το 35 37 γεννήθηκε μετά τον θάνατο και την ανάσταση του "ιησού" και μιλαει για το νερο που έγινε κρασί και για το πέρασμα του περπατώντας πάνω απο την Μάγχη,ότι τελικά ήταν Ελλήνας, α και για την ανάσταση και την ανάληψη,ναι κάτι θυμάμαι.
Ρε πούστη μου παιδάκι ήμουν και έρχεται η γιαγιά μου και μου δίνει έναν ασημένιο σταυρό ο οποίος είχε ένα βιδάκι στο κάτω μέρος.το ξεβιδώνω και βλέπω κάτι ξύλινο(?).Πριν προλαβώ να την ρωτήσω τι είναι αυτό μου λέει οτι είναι τίμιο ξύλο,απόρησα για το τι σημαίνει και μου απάντησε οτι είναι απο το ξύλο που σταύρωσαν τον χριστούλη.Και εύλογα την ρωτάω καλά αυτό έγινε πρίν χιλιάδες χρόνια ακόμα υπάρχει το ξύλο,τόσοι άνθρωποι που πέρασαν απο κει ακόμα έχει μείνει ξύλο και καταφέραμε να αποκτήσουμε και εμείς;Η απάντηση ήταν:Να ακούς αυτό που σου λέω και να μην μιλας έτσι για τον χριστούλη.
Εδώ ο κόσμος χάνεται και η εκκλησία στην κοσμάρα της ως συνήθως.Άκυρη και και η παρομοίωση που κάνουν, του ενός γεγονότος με το άλλο.Αφενός γιατί οι σεξουαλικές προτιμήσεις με την πίστη είναι τελείως διαφορετικά θέματα, αλλά και κυρίως γιατί οι γκέυ ακόμα προσπαθούν να γίνουν αποδεκτοί σε μια κοινωνία που τρέμει τη διαφορετικότητα και αρνείται τα αυτονόητα. Ενώ η θρησκεία είναι επιβεβλημένη παντού. Εμένα δε με ρώτησε κανείς αν θέλω να είμαι χριστιανός, αλλά με βάφτισαν και μου έμαθαν και με το ζόρι τα πιστεύω τους. Ενώ γκέι δεν πήγε να με κάνει κανείς με το ζόρι. Ως άθεος και στρέητ λοιπόν, έχω να πω ότι απέναντι στη θρησκεία έχω αναπτύξει άμυνες για να σωθώ από την πλύση εγκεφάλου, με την ομοφυλοφιλία δεν έχω κανένα θέμα γιατί είναι δικαίωμα και δεν καταλαβαίνω σε τι διάολο ενοχλεί.Τι να πω, όσοι είναι χριστιανοί αλλά και ομοφοβικοί ταυτόχρονα, να χαίρονται την τρέλα τους και τη διπολικότητά τους. Ειλικρινά.
τελικα οσο εμεις το συζηταμε ΕΚΕΙΝΟΣ δινει την απαντηση του... [ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΑΛΛΑ Η ΞΑΦΝΙΚΗ ΒΡΟΧΗ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ «ΠΑΡΕΛΑΣΗ» ΤΩΝ ΑΝΩΜΑΛΩΝ!!!] και σχολιαζετε [Να είναι και ευχαριστημένοι οι ανώμαλοι που τους λυπήθηκε ο Θεός και τους έστειλε μόνο βροχή για να τους ξεπλύνει από τη βρωμιά τους και όχι φωτιά για να τους κάψει... ] απ το hellas-orthodoxy
Δεν συμφωνώ με τον χαρακτήρα της λιτανείας, νομίζω οτι είναι τουλάχιστον άκυρες (για να το πω με όμορφα λόγια) οι λιτανείες και όλα τα συναφή.ΑΛΛΑ υποτίθεται οτι ο καθένας κάνει ό,τι θέλει και ό,τι πιστεύει , αρκεί να μην ενοχλεί τους υπόλοιπους. Επομένως πιστεύω οτι όπως δεν θα έπρεπε να ενοχλεί καποιον το gay pride, έτσι θα έπρεπε να μην ενοχλείται κανείς απο τη λιτανεία αυτή, όσο γελοία και αν φαίνεται.Με το να κριτικάρεις τη λιτανεία και θέματα πίστης, νομίζω οτι πέφτεις στην ίδια παγίδα κριτικής που κάνουν μερικοί για το gay pride.
Το πρόβλημα είναι, πως αν προσβάλω την πιστη κάποιου, μπορεί να φάω και μήνυση (μπα αυταπάγγελτα γίνετε) Ο.K σε άλλες χώρες χάνεις και το κεφάλι σου. Όταν κάποιος μου προσβάλει την νοημοσύνη, γιατί τότε δεν τρέχει τίποτα; Και δεν θα το συζητούσα καν , αν αυτός ο κάποιος ανεχόταν την νοημοσύνη μου, όσο εγώ εγώ ανέχομαι την πιστη του... αλλα δεν....
Αφου βλέπω πως έχουν περαση και τα πιστα αντίγραφα, άραγε αν κατασκευάσω ένα πιστό αντίγραφο του Βησσαρίωνα (του άλιωτου) από σαπούνι (για να ευωδιάζει) έχω πιθανότητες να το πουλήσω σε κάνα μοναστήρι, να το λιτανεύει?
Άρη, η γριά μάνα που έχασε το παιδί της απο ατύχημα, θα ανάβει το καντήλι στην άκρη του δρόμου - και θα το ανάβει για πάντα, στους αιώνες, παντού, σ'όλα τα μέρη της γής. Και πάντα θα παρηγοριέται πως η ψυχή του παιδιού της ανταποκρίνεται και στην μικρή αυτή φλόγα θα βλέπει κάτι απ' αυτό. Δοκίμασε να της μιλήσεις, να της κάνεις ενέσεις λογικής, να την ξυπνήσεις απ'τον παράλογο κόσμο της - η γριά θα παίρνει για πάντα , στους αιώνες, τον δρόμο για το μικρό αυτοσχέδιο, κίτς εκκλησάκι στην άκρη του δρόμου με το λάδι στο χέρι.Αυτό είναι η θρησκεία, μ'όλες της υπερβολές και τα εξωφρενικά (που εμείς τα βλέπουμε έτσι, ενώ με την σημαία του Πολυτεχνείου που την λιτανεύουν δακρυσμένοι φοιτητές δέν χαμογελάμε), μ'όλες τις αντιφάσεις και φυσικά εγώ πρώτος θα προτιμούσα να βάλω το λάδι στη σαλάτα μου αντί να το χαραμίσω σε μιά ουτοπία, σε μιά ψευτιά, σε έναν παραλογισμό. Όμως, εγώ Άρη δέν τολμώ να το πώ στην γριούλα.
Αν η θρησκεία λειτουργεί ως placebo ή ως φάρμακο, δεν χρειάζεται να πείσουμε κάποιον να την απορρίψει. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως πρέπει να την θεωρήσουμε αληθινή. Αληθινό είναι μόνο το αποτέλεσμα της πίστης, αν ανακουφίζει την καρδιά, και αυτό μπορεί να είναι αρκετό.
Μαζί σου. Αλλά γιατί σώνει και καλά αν δεν πιστεύουμε να φτάσουμε και στο άλλο άκρο να πείσουμε τις γριούλες ότι έχουν άδικο; Νομίζω το θέμα είναι απλά ότι εκπρόσωποι του χριστιανισμού που είναι η θρησκεία της αγάπης, δείχνουν τέτοια ακραία έλλειψη ανεκτικότητας απέναντι σε συνανθρώπους τους. Δηλαδή η επίσημη πρόταση του site ποια είναι; Μην είστε γκέι γιατί είναι ανωμαλία, γίνετε χριστιανοί; Δε μπορείς να είσαι και τα δυο μαζί ας πούμε; Νομίζω εκεί πέφτει το βάρος, όχι στο να ακυρώσουμε το χριστιανισμό ως θρησκεία.
@Parisios Πράγματι. Το χριστιανός το εννοούσα με την ουσιαστική έννοια, δηλαδή χέσε τη βίβλο και γίνε καλός άνθρωπος και ας πιστεύεις κ σε κάτι ανώτερο, δεν είναι κακό. Προσωπικά δεν πιστεύω αλλά μπορώ να το δεχτώ στον άλλο, φτάνει να είναι πολιτισμένος.Όμως αν δεχτούμε ότι οι χριστιανοί είναι (δυστυχώς) αυτοί που διαβάζουν τη βίβλο και ακολουθούν τους παπάδες, όντως την πατήσαμε. Εκεί δεν έχεις μόνο πρόβλημα να είσαι γκέι, έχεις γενικά θέμα να είσαι πολιτισμένος άνθρωπος. Με μερικά που γράφει εκεί μέσα σου σηκώνεται η τρίχα.
Δεν ειναι απλα παλαιοημερολογιτες, ειναι Old Believers (староверы) και θα μπορουσε κανεις να πει οτι ειναι κατι αναλογο των Μορμονων αφου καποιες υποδιαιρεσεις τους εχουν πληρως αποσχιστει απο τον κοσμο θεωρωντας οτι ειναι δημιουργημα του διαβολου.Οι Ταλιμπαν του χριστιανισμου ειναι ουσιαστικα.
Είσαι εκτός θέματος, πάντως, κι όμως: Το να μην πιστεύεις καθόλου ότι υπάρχει πχ. μια φωσφορούχα τσαγιέρα στον ουρανό της Ελλάδας -απ' τη στιγμή που δεν την βλέπει κανείς και κανείς δεν έχει αποδείξει την ύπαρξή της- δεν σημαίνει ότι έχεις την ίδια ευφυϊα με αυτόν που τυφλά την πιστεύει...
Άρη η πιθανότητα ο θεός να είναι μια φωσφορούχα τσαγιέρα στον ουρανό της Ελλάδας είναι η ίδια με την πιθανότητα ο θεός να είναι αυτό που πιστεύει ο καθένας απο εμάς ακόμα και αν αυτό είναι το τίποτα,γιαυτό θεωρώ ότι δεν έχουμε την γνώση ούτε για να αμφισβιτήσουμε τι πιστεύει κάποιος για τον θεό αλλά ούτε και για να υποστηρίξουμε τι πιστεύουμε εμείς οι ίδοι για αυτόν.
Μπερδεύτηκα. Αν όντως ορίσουμε τον Θεό ως κάτι τόοοσο ασαφές και μπερδεμένο που κανείς δεν θα μπορεί να τον περιγράψει ή να τον αποδείξει ή να τον αρνηθεί, τότε συμφωνώ. Τότε όμως ας μην τον λέμε "Θεό" και ας μην φτιάχνουμε συγκεκριμένες θρησκείες με αυστηρές οδηγίες ή συγκεκριμένες ιστορίες...
Ναι με το πρώτο συμφωνούμε,αλλά όπως δεν μπορείς να ορίσεις τι είναι κάτι άγνωστο έτσι δεν μπορείς να ορίσεις και τι δεν είναι,όσο παράλογο είναι κάποιοι άνθρωποι να πιστεύουν σε μια θρησκεία τόσο παράλογο είναι να είσαι βέβαιος ότι κάνουν λάθος.
Γιατί όμως είναι "το ίδιο" παράλογο; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν διαβαθμίσεις του παράλογου. Παρ' ό,τι επιστημονικά λογικό, έστω ας δεχτούμε ότι είναι λίγο παράλογο να είσαι 1000000% σίγουρος ότι μια εντελώς αναπόδεικτη ιστορία είναι αληθινή. Γιατί όμως σε μια υποθετική ζυγαριά, και παρ' ό,τι η επιστήμη και η λογική είναι μαζί σου, να θεωρείσαι *ακριβώς το ίδιο παράλογος* με αυτόν που πιστεύει στο Μακαρονοτέρας, στην Τσαγιέρα ή σε έναν απ' τους δεκάδες θεούς που λατρεύονται ανά τον κόσμο;
Eίναι το ίδιο παράλογο γιατί δεν είναι ότι είμαστε κοντά στην αλήθεια για να υπάρχουν ποσότητες,δηλαδή εμείς είμαστε λίγο λάθος και οι άλλοι πολύ λάθος οπότε εμείς είμαστε λίγο καλύτεροι,οι ανθρώπινες θεωρίες για αυτό το θέμα έχουν βασιστεί στις 5 αισθήσεις μας που δεν είναι ικανές να μας βοηθήσουν να καταλήξουμε σε κάποιο συμπέρασμα,φαντάσου να μην είχαμε όσφρηση και να προσπαθούσαμε να εξηγήσουμε με τις υπόλοιπες 4 αισθήσεις μας τι είναι η όσφριση,είναι σαν τα άτομα ενός μορίου της πατόυσας μου να προσπαθούν να υποθέσουν τι είμαι εγώ,θα τα καταφέρουν ποτέ?Οποιοδήποτε συμπέρασμα και αν βγάλουν είναι το ίδιο γελοίο και λάθος γιατί θα έχουν σκεφτεί πράγματα που δεν υφίστανται στον κόσμο των ανθρώπων αλλά στον μικρόκοσμο των μορίων,η ύπαρξη και η μή ύπαρξη είναι μέρος της ανθρώπινης λογικής.Έχω αρχίσει να ακούγομαι σαν τον Χαρδαβέλλα οπότε αν δεν συμφωνήσαμε και τώρα και δεν έχεις να προσθέσεις κάτι νέο μπορούμε να συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε.
Εξαρχής είπα ότι οι θεωρίες που έχει αναπτύξει ο άνθρωπος για τον θεό δεν μπορεί να είναι σωστές,όσο λάθος είναι εκείνοι που πιστεύουν στον πανάγαθο θεό τόσο λάθος είσαι και εσύ που έχεις εγκλωβιστεί στο υπάρχει ή δεν υπάρχει θεός,η έννοια της ύπαρξης είανι ανθρώπινη αν δεν μπορείς κάτι να το μυρίσεις,να το πιάσεις,να το δείς,να το ακούσεις,να το γευτείς τότε δεν υπάρχει,τι σε κάνει να πιστεύεις ότι στον άνθρωπο δόθηκαν τόσες αισθήσεις ώστε να ταυτοποιεί τα πάντα? Ίσως να υπάρχουν αμέτρητες αισθήσεις ακόμα που δεν έχουμε και δεν θα αποκτήσουμε ποτέ,εν πάσει περιπτώσει δεν πιστεύω ότι πάνω σε αυτό το θέμα θα έπρεπε να υπάρχουν απόψεις ή θεωρίες ή θρησκείες-κανόνες,πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι ένα αιώνια ανοικτό ερώτημα που ο καθένας έχει το δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει χωρίς να κρίνεται απο τους υπόλοιπους ανθρώπους αφού όλοι το ίδιο άσχετοι είμαστε,η αντίληψη το μυαλό και η λογική δεν υπάρχουν πριν τη ζωή ούτε μετά και δεν έχουν θέση σε αυτά τα ζητήματα.
Giannisg αν πεις οτι ο θεός είναι κάτι που δεν ορίζεται τοτε δε μιλάς για θεο. Αν στην Ελλάδα μιλήσεις για θεο, οι πιο πολλοί ξέρουν τι έννοιες. Και μπορεί να μην είσαι βέβαιος αν υπάρχει γενικά κάτι αόριστο, αλλά μπορείς να είσαι βέβαιος οτι δεν υπάρχει ένας παντοδύναμος και πανάγαθος θεός και να έχεις ανώτερη ευφυΐα από τους χριστιανούς.
Βέβαιος? Απόδειξε μου ότι η λογική δεν δοκιμάζει την πίστη.Δεν το πιστεύω αυτό που έγραψα αλλά δεν έχω τα μέσα να το αποκλείσω,ότι συμβαίνει γύρω μας και ότι έχουμε μάθει στη ζωή μας το έχουμε πάρει σαν βέβαιο,είδες ποτέ την ζωή απο τα μάτια ενός άλλου? Απλά υποθέτεις ότι η ζωή είναι όπως την αισθάνεσαι εσύ.
Να σου αποδείξω ότι η λογική δεν δοκιμάζει την πίστη; η πίστη δεν έχει καμία σχέση με τη λογική! Μάλιστα όσο ποιο παράλογο είναι αυτό που πιστεύει κανείς τόσο καμαρώνει ότι είναι δυνατή η πίστη του και πιστεύει κόντρα στη λογική! Και ναι, αποκλείεται να υπάρχει καλός και παντοδύναμος θεός και να συμβαίνουν όσα συμβαίνουν γύρω μας, αν ο θεός τα επιτρέπει ή δεν είναι παντοδύναμος ή δεν είναι πανάγαθος.
Άρη, τι σου κάνει εντύπωση;Κάποτε βρέθηκα (ούτε που θυμάμαι πώς) σε μια εκκλησία παλαιοημερολογιτών. Σε κάποια φάση οι πιστοί (αν θυμάμαι καλά, αυτοί που είχαν κάποιο πρόβλημα υγείας) ξάπλωναν κάτω και ο ιερέας τους πατούσε κρατώντας το Ευαγγέλιο. Για να καταλάβεις ότι δε μιλάμε για ένα συμβολικό "πατηματάκι" (που έτσι κι αλλιώς θα ήταν τρελό) αλλά για κανονικό πάτημα, έπειτα στην αυλή της εκκλησίας μια από τις κυρίες που είχε πατήσει ο παπάς πόναγε τρομερά.Και ταυτόχρονα χαιρόταν.Γιατί λέει ο πόνος προερχόταν από το ότι είχε μπει μέσα της το Άγιο Πνεύμα ή ο λόγος του Θεού ή κάτι εξίσου παράλογο....Μετά από αυτό, τίποτα δε μου κάνει πια εντύπωση.