Gianfranco Ferre' L'Uomo

0

Λιτός και κομψός, ισχυρός και εκλεπτυσμένος: ένας τέλειος κύριος με ίχνη Αυστρο- ουγγρικού ρομαντισμού στην ψυχή του και σωματική διάπλαση ενός Σκανδιναβού αθλητή. Η ανδρική συλλογή ρούχων του Gianfranco Ferré ξεκίνησε το 1982 για να αμφισβητήσει την κοινοτοπία των ανθρώπων που συγχέουν την πολυτέλεια με την επίδειξη και την σοβαρότητα με την αυστηρότητα.

Γοητευμένος από τις στολές, ο αρχιτέκτονας-σχεδιαστής μετέφρασε την ενδυματολογική τους τελειότητα στην αναζήτησή του για νέα must haves. Το αποτέλεσμα ήταν συχνά εντυπωσιακό: πανωφόρια κατασκευασμένα σαν πανοπλία, πολυτελή παλτό όπως η χλαίνη ενός ναπολεόντειου αξιωματικού, και βραδινά σακάκια που παρέπεμπαν σε στολή Ούγγρου ουσάρου. Τα χρώματα ήταν πάντα διακριτικά, κορεσμένα και σκούρα: μπλε της νύχτας, μαύρο του μελανιού, γκρι ανθρακί και σκούρο σοκολατί. Τα ενδύματα είχαν την ελαφρότητα και την πρακτικότητα των σύγχρονων ρούχων, αλλά στο τέλος, έβλεπε κανείς πάντα ήρωες στην πασαρέλα: μια αρρενωπή εικόνα που έγινε μνημειώδης.

Τώρα όλα αυτά έχουν ενσωματωθεί στο Gianfranco Ferré L'Uomo, το άρωμα που σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τη μάρκα. Αυτό το ξεχωριστό Eau de Toilette μεταδίδει όλες τις αξίες της ανδρικής σειράς ρούχων του Gianfranco Ferré: την παράδοση και την καινοτομία, το σεβασμό στην ορθοδοξία και μια επιθυμία για νέους κανόνες, και την αναζήτηση για την ομορφιά, την ειλικρίνεια και την ουσία.

Gianfranco Ferre' L'Uomo Facebook Twitter

ΤΟ ΟΝΟΜΑ

Αφιερωμένο σε έναν άνδρα ο οποίος δεν χρειάζεται επιθετικούς προσδιορισμούς, αλλά μόνο ένα οριστικό άρθρο που τονίζει τη μοναδικότητα του, το Gianfranco Ferré L' Uomo δεν είναι απλώς ένα άρωμα, αλλά ένα προγραμματικό μανιφέστο της νέας αρρενωπότητας. Αυτό αποτελεί την ιδέα πίσω από το όνομα που είναι απλό και διεισδυτικό: βαθιά ιταλικό πλην όμως διεθνές.

Gianfranco Ferre' L'Uomo Facebook Twitter

ΤΟ ΑΡΩΜΑ

Το Gianfranco Ferré L' Uomo έχει τη σύνθεση σαν μια παρτιτούρα του Tom Waits όπου ο ήχος της καμπάνας έχει την ίδια σημασία με μια ολόκληρη ορχήστρα. Ανήκει στη fresh-oriental αρωματική οικογένεια.

Ο αρωματοποιός Nicholas Beaulieu δημιούργησε ένα ασυνήθιστο μείγμα από ζωντανές, πικάντικες νότες κορυφής (περγαμόντο, τζίντζερ, κάρδαμο, και μαύρο πιπέρι) και ανοιχτοπράσινες νότες καρδιάς (βιολετί, αρτεμισία, πράσινο μήλο και φασκόμηλο).

Ένας επίμονος αισθησιασμός αναδεικνύεται έντονα στις νότες βάσης (σανδαλόξυλο, κίτρο Ισπανίας, lichens, κεχριμπάρι και βανίλια). Η εκλεπτυσμένη συμφωνία από διαφορετικούς τόνους κάνει αυτό το Eau de Toilette εικονικό και αξέχαστο: ένα νέο κλασικό άρωμα για τους άνδρες.

Gianfranco Ferre' L'Uomo Facebook Twitter

ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΑΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ
Το σύμβολο της ανδρικής σειράς ρούχων του Gianfranco Ferré είναι μια μεγάλη χρυσή παραμάνα που ο αρχιτέκτονας-σχεδιαστής φορούσε σαν καρφίτσα για τη γραβάτα και προσωπικό του γούρι. Η σύνθεση του στυλ του είναι ένα επιδέξιο μείγμα από παραδοσιακά στοιχεία και γούστο για καινοτομία. Αυτός είναι ο λόγος που το πώμα στη φιάλη του Gianfranco Ferré L' Uomo έχει το σχήμα της μανσέτας του πουκαμίσου ενός άνδρα, με την κορυφή της παραμάνας ως μανικετόκουμπο. Η παραμάνα είναι σε γυαλιστερό ασημί μέταλλο, ενώ το υπόλοιπο αυτού του μικρού γλυπτού είναι ένα ιδιαίτερο μαύρο πολυμερές με γυαλιστερή και διάφανη πλέξη που αναπαράγει την υφή των ινών άνθρακα.

Το μπουκάλι φέρνει στο νου τον κομψό αρχιτεκτονικό σχεδιασμό ορισμένων ουρανοξυστών: υψούμενες κάθετες γραμμές που είναι καθαρές και τετραγωνισμένες. Το παιχνίδι του φωτός και της σκιάς που δημιουργείται στο μαύρο γυαλί το οποίο τείνει προς το μπλε της νύχτας, είναι θεμελιώδες. Το ελαφρύτερο κάτω μέρος της φιάλης έχει μια ασημένια μεταλλική ετικέτα που φέρει το όνομα.


Ο δυϊσμός ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι, το παρελθόν και το μέλλον, το γυαλιστερό και το διαφανές συναντάται επίσης στη συσκευασία: μαύρο με ασημένια γράμματα σε χαρτί με υφή ινών άνθρακα. Gianfranco Ferré L'Uomo: ένα νέο κλασικό άρωμα για τους άνδρες.

 

Gianfranco Ferre' L'Uomo Facebook Twitter

MATTHEW ZORPAS

ΕΝΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ GIANFRANCO FERRE' L'UOMO

Ο Gianfranco Ferré είναι η πρώτη μάρκα που επιλέγει έναν digital influencer ως εκπρόσωπο και αφηγητή του νέου αρώματος της: τον Matthew Zorpas, 28 ετών, έναν Ελληνοκύπριο που ζει στο Λονδίνο.

Είναι ένας πραγματικός τζέντλεμαν της τρίτης χιλιετίας: πάντα κομψός, καλλωπισμένος, με άψογους τρόπους και σύγχρονο κλασικό στυλ. Επιλέχτηκε ως εκπρόσωπος για το Gianfranco Ferré L'Uomo χάρη στην τέλεια οπτική του ταυτότητα στο διαδίκτυο, αλλά και για το αλάνθαστο ένστικτό του στο να αιχμαλωτίζει το καλύτερο από όλα.

Γεννημένος και μεγαλωμένος στη Λευκωσία της Κύπρου, μετακόμισε στο Λονδίνο μετά το λύκειο για να σπουδάσει δημόσιες σχέσεις στο London College of Communication. Αργότερα απέκτησε πτυχίο από το London School of Economics, με διδακτορικό σε Global Media and Communications.

Ο Matthew ξεκίνησε την καριέρα του στο χώρο της μόδας σαν στέλεχος δημοσίων σχέσεων για νέες μάρκες . Το 2011 ήρθε δεύτερος στον κατάλογο των πιο κομψών ανδρών στην Αγγλία, που δημοσιεύτηκε από το Esquire UK. Ξεκίνησε το "The Gentleman Blogger" την επόμενη χρονιά, το blog στο οποίο παρουσίαζε κανόνες του στυλ και ανδρικής εθιμοτυπίας μέσα από σύγχρονα ρούχα και αξεσουάρ. Εν ολίγοις, βρήκε ένα τρίτο αυστηρά προσωπικό μονοπάτι μεταξύ της παλαιάς αίγλης του παραδοσιακού tailoring και της σύγχρονης εμμονής για τα ρούχα σχεδιαστών.

Το περιοδικό GQ τον στέφει αμέσως ως ένα από τα πέντε είδωλα μόδας που πρέπει να ακολουθεί κανείς στην Αγγλία το 2013. Η επιρροή του έχει αυξηθεί σημαντικά λόγω και των χιλιάδων οπαδών του (μόνο στο Instagram διαθέτει 143.000 ακόλουθους), αλλά όλα είναι προσεκτικά επιλεγμένα. Κι εδώ ακόμα ο Matthew επιλέγει μόνο τα καλύτερα.

Περισσότερα θα βρείτε εδώ: http://www.gianfrancoferreluomo.com/

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Charlotte Foucteau: Αν οι leaders των επιχειρήσεων αγκαλιάσουν την αλλαγή που φέρνει το AI, οι άνθρωποί τους θα νιώθουν πιο ασφαλείς.

Market news / Charlotte Foucteau: Αν οι leaders των επιχειρήσεων αγκαλιάσουν την αλλαγή που φέρνει το AI, οι άνθρωποί τους θα νιώθουν πιο ασφαλείς

Η CEO της Teleperformance Greece, κατά τη συμμετοχή της στο Delphi Economic Forum 2024, χαρακτήρισε ευοίωνο το μέλλον που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη στις επιχειρήσεις, υπογραμμίζοντας παράλληλα τη σημασία της ενσυναίσθησης.
THE LIFO TEAM
Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Market news / Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Με αιχμή του δόρατος το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τους εθελοντές – εργαζόμενούς της, η βιοφαρμακευτική εταιρεία υλοποίησε ένα πλέγμα δράσεων για την άμεση ανακούφιση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που επλήγησαν.
THE LIFO TEAM