Νέο Nissan X-Trail: Η μεγάλη επιστροφή
Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στις ελληνικές εκθέσεις της Nissan από τα τέλη Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου, οπότε θα μπορεί να τα δει ο καθένας και από κοντά.

Νέο Nissan X-Trail: Η μεγάλη επιστροφή

Το Nissan X-Trail τέταρτης γενιάς επανέρχεται στο προσκήνιο με εντυπωσιακές καινοτομίες, όπως την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το ίδιο το όχημα, ενώ μπορεί να παραγγελθεί και ως επταθέσιο με τρεις σειρές καθισμάτων.

Πριν από περίπου είκοσι χρόνια εμφανίστηκε το Nissan X-Trail στη –νεόκοπη ακόμη τότε– κατηγορία των οικογενειακών SUV και έφερε τα πάνω κάτω απέναντι στον αιφνιδιασμένο ανταγωνισμό. Η επιτυχία του ήταν άμεση και οφειλόταν στον αυθεντικό σχεδιασμό του, την αξιοπιστία, την ποιότητα κατασκευής του, τις εκτός δρόμου ικανότητές του και τους άπλετους χώρους του με δυνατότητα μεταφοράς έως επτά επιβατών.

 

Έτσι το X-Trail ανέβηκε πολύ ψηλά στη λίστα πωλήσεων της κατηγορίας των μεσαίων SUV και το μοντέλο τέταρτης γενιάς φιλοδοξεί να συνεχίσει αυτή την παράδοση και μάλιστα σε ακόμη υψηλότερο βαθμό.

 

Νέο Nissan X-Trail: Η μεγάλη επιστροφή
Το μεγαλύτερο SUV της Nissan επί ευρωπαϊκού εδάφους κυκλοφορεί με ήπιες υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και με ηλεκτροκίνητες e-Power.

 

Οι τεχνολογικές συγγένειες του μεγαλύτερου SUV της Nissan στην ευρωπαϊκή αγορά με το κόμπακτ Qashqai είναι πολλές, καθώς και τα δύο μοντέλα βασίζονται στο ίδιο πάτωμα και χρησιμοποιούν ίδιους κινητήρες, ενώ έχουν θέσει εκτός επιλογής το ντίζελ.

 

Το νέο X-Trail διατίθεται σε εμπροσθοκίνητες και τετρακίνητες εκδοχές και η βασική του έκδοση είναι βενζινοκίνητη 1,5 λίτρων με 163 άλογα, ήπια υβριδική τεχνολογία, αυτόματο σασμάν συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Οι προτάσεις e-power περιλαμβάνουν μία εμπροσθοκίνητη 204 ίππων και την 4Χ4 e-4ORCE με 213 άλογα, στις οποίες το ίδιο το όχημα παράγει την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια.

 

Νέο Nissan X-Trail: Η μεγάλη επιστροφή
Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και το εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί πλήρως.

 

Ουσιαστικά έχουμε μία μπαταρία υψηλής απόδοσης και ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που ενσωματώνει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW τοποθετημένο μπροστά. Η ισχύς που μεταφέρεται στους τροχούς προέρχεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, που αποκρίνεται άμεσα και γραμμικά στο γκάζι και ο κινητήρας βενζίνης χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ενέργειας.

 

Ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί σχεδόν συνεχώς σε ένα σταθερό φάσμα περιστροφών και αρκείται σε 5,9 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ., ενώ ένα μέρος της παραγόμενης ενέργειας αποθηκεύεται σε μία μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου, για καταστάσεις όπου επιζητεί ο οδηγός την πλήρη ισχύ του οχήματος. Στις εκδόσεις e-ORCE έχουμε ένα νέο σύστημα τετρακίνησης σχεδιασμένο για τα ηλεκτροκίνητα κινητήρια σύνολα της Nissan, ώστε να προσφέρει ιδανική πρόσφυση σε όλα τα είδη οδοστρώματος και κάτω από τις πλέον αντίξοες συνθήκες.

 

Νέο Nissan X-Trail: Η μεγάλη επιστροφή
Στις επταθέσιες εκδόσεις υπάρχει μία τρίτη σειρά καθισμάτων, κυρίως για παιδιά ύψους έως 1.60 μ.

 

Όλα αυτά ακούγονται υπέροχα, όμως θα τα δοκιμάσουμε στην πράξη περί τα τέλη Οκτωβρίου στην πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Nissan X-Trail στη Σλοβενία. Εκεί θα έχουμε την ευκαιρία να τεστάρουμε και τη δυνατότητα οδήγησης του αυτοκινήτου μόνο με το πεντάλ του γκαζιού (One Pedal Drive), όπως συμβαίνει και στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Nissan Leaf, στο οποίο αναλαμβάνει κατά κύριο λόγο το φρενάρισμα το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Και όντως αρκεί λίγη εξάσκηση, για να οδηγείς μόνο με ένα πεντάλ και να χρησιμοποιείς ελάχιστα το φρένο για απότομες επιβραδύνσεις.

 

Νέο Nissan X-Trail: Η μεγάλη επιστροφή
Η διαγώνιος της κεντρικής οθόνης αφής μπορεί να φτάσει –ανάλογα με την έκδοση- τις 12,3 ίντσες.

 

Αισθητά αναβαθμισμένος είναι και ο εσωτερικός χώρος του X-Trail τέταρτης γενιάς, που θα μπορεί να παραγγελθεί και με τρεις σειρές καθισμάτων για τη μεταφορά έως επτά επιβατών. Ανάλογα με την έκδοση προβλέπονται, μεταξύ άλλων, δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός και πίσω, πανοραμική ηλιοροφή, δύο οθόνες έως 12,3 ιντσών, Head up Display 10,8 ιντσών, χειριστήρια αφής, συστήματα φωνητικών εντολών κ.λπ.

 

Προβλέπονται επίσης πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, όπως το ProPILOT για αυτόνομη οδήγηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας. Οι χώροι εξακολουθούν να αποτελούν ένα από τα δυνατότερα όπλα του X-Trail με τον όγκο του πορτ-μπαγκάζ της πενταθέσιας έκδοσης να ξεκινά από τα εξαιρετικά 585 λίτρα.

 

Οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν ήδη το Nissan X-Trail τέταρτης γενιάς με τις τιμές να ξεκινούν από 38.590 για τα βενζινοκίνητα μοντέλα των 163 ίππων, από 44.990 ευρώ για τα εμπροσθοκίνητα e-Power των 204 ίππων και από 50.950 ευρώ για τα αντίστοιχα τετρακίνητα e-ORCE με 213 ίππους.

 

Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στις ελληνικές εκθέσεις της Nissan από τα τέλη Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου, οπότε θα μπορεί να τα δει ο καθένας και από κοντά.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ