Ανέκαθεν τα βιβλία ιστορίας των ελληνικών σχολείων, όχι μόνο της πρωτοβάθμιας αλλά και της δευτεροβάθμιας και της τριτοβάθμιας, αποτελούνται από έναν κορμό καθαρά ελληνικής ιστορίας με ένα γαρνίρισμα από επιλεγμένα στοιχεία των άλλων λαών-κρατών. Συνεπώς ξέρουμε εμπειρικά πόσο στενόμυαλη και "παρωπιδική" είναι η εκμάθηση της ιστορίας και κατ' επέκταση η ελληνική παιδεία. Μην σοκάρεστε, είναι κάτι γνώριμο, το θέμα είναι πως θα αλλάξει αυτή η ιδεολογία που επί σειρά ετών καθιστά την παιδεία ως μια παραδοσιακή υπόθεση.
Σχολιάζει ο/η