15 τρόποι για να προσεγγίσεις το Χτύπα Σαν Αντρας (+ ΓΚΑΛΟΠ)

15 τρόποι για να προσεγγίσεις το Χτύπα Σαν Αντρας (+ ΓΚΑΛΟΠ) Facebook Twitter
28

Πριν λίγα χρόνια, μετά την ηρωοποίηση από κάποιους του Κασιδιάρη για το χαστούκι του σε γυναίκα, το κατάστημα παιδικών παιχνιδιών είχε βγάλει μια διαφήμιση που έλεγε «ε ρε Jumbo που σας χρειάζεται» και ακουγόταν ένα χαστούκι. Η διαφήμιση κόπηκε τελικά απ' την Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας.

Τώρα βγήκε η πολύ καλογυρισμένη και υποβλητική διαφήμιση με την Άντζελα, που στο τέλος αφήνει τον καθένα να μαντέψει τη συνέχεια και το αν αφήνεται υπονοούμενο και για ξύλο.

 


 

Στο ελληνικό τουίτερ κάποιοι ασχολήθηκαν με τη βία κατά των γυναικών, άλλοι με τις πλαστικές της Άντζελας κι άλλοι με το πώς θα έπρεπε να είχε γυριστεί το σποτ. Όλοι πάντως είχαν κάτι να πουν...

 

Ο Σύλλογος Κακοποιημένων Γυναικών ευχαριστεί.

...

Άλλη μια διαφήμιση υποτακτικής γυναίκας...

Σύνδεση με την επικαιρότητα

Σύνδεση με Big Bang Theory 


Εκλεκτικές συγγένειες

Μετά τις αποκαλύψεις για τις πόσες εκτρώσεις έκανε με τα παιδιά του Λε-Πα...

Το αμφίσημο σλόγκαν

Μας δίνει ιδέες

Η νέα φοβία

Το ψάρι παστό

Αλήθεια, το σλόγκαν δε μπορούσε να είναι "τσούγκρισε" αντί για χτύπα;

Πώς θα μπορούσε να ήταν η συνέχεια

Καλύτερα να χτυπήσει αυγά στην κουζίνα, ο άντρας...

Ή αν τολμήσει να χτυπήσει, να του συμβεί αυτό...

+

28

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

13 σχόλια
Μια χαρά μου φαίνεται κι ακομπλεξάριστη η Αντζελα (παρότι δεν είμαι φαν αυτού του είδους των τραγουδιών) εφ'όσον είχε τα guts να αυτοσαρκαστεί. Όσο για το χτύπημα, που ασφαλώς αναφερόταν στο πατροπαράδοτο τσούγκρισμα των αυγών, γιατί το ψειρίζετε τόσο? Λες και δεν είχαμε άλλα θέματα να μας απασχολούν. Η διαφήμιση μπορεί να είναι γελοία, αφελής, κακόγουστη ίσως, όμως βγάζει γέλιο που τόσο έχουμε ανάγκη στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.
Εμένα δε μου έβγαλε καθόλου γέλιο, παρά τους στίχους, μόνο θλίψη,γιατί δεν πήρα καθόλου χαρά ή έστω ένα κλείσιμο του ματιού απ την Ατζελα..μου φάνηκε βαριά κ πένθιμη γενικά, κ σαν κακοποιημένη.. το κακοποιημένο θύμα του άπιστου /προδότη/ σατράπη άντρα που προκαλεί- ζητάει κ για περισσότερο "χτύπημα" κι όχι τσούγκρισμα..κ το ζητάει κ με -λαϊκά θεωρουμενο - αντρίκιο τσαμπουκά.το θύμα που όμως μέσα απ τη θυματοποίηση αποθεώνεται, δοξάζεται.κ μία φορά που σκάει το χειλακι της (....) προς το μπαλκόνι, μου φαίνεται του στυλ " ώστε κ σεις με αναγνωρίζετε λοιπον...ναι, θαυμαστε την εικόνα μου κ ράνετε με με λέλουδα, την επιτάφια".
Εμένα δε μου έβγαλε καθόλου γέλιο, παρά τους στίχους, μόνο θλίψη,γιατί δεν πήρα καθόλου χαρά ή έστω ένα κλείσιμο του ματιού απ την Ατζελα..μου φάνηκε βαριά κ πένθιμη γενικά, κ σαν κακοποιημένη.. το κακοποιημένο θύμα του άπιστου /προδότη/ σατράπη άντρα που προκαλεί- ζητάει κ για περισσότερο "χτύπημα" κι όχι τσούγκρισμα..κ το ζητάει κ με -λαϊκά θεωρουμενο - αντρίκιο τσαμπουκά.το θύμα που όμως μέσα απ τη θυματοποίηση αποθεώνεται, δοξάζεται.κ μία φορά που σκάει το χειλακι της (....) προς το μπαλκόνι, μου φαίνεται του στυλ " ώστε κ σεις με αναγνωρίζετε λοιπον...ναι, θαυμαστε την εικόνα μου κ ράνετε με με λέλουδα, την επιτάφια".
Περιμένω την ηγεσία της Εκκλησίας να βγει και να απειλήσει με αφορισμούς τους υπεύθυνους της διακωμώδησης του δράματος της Μ. Παρασκευής!Και να χτυπήσουν πένθιμα οι καμπάνες!Και να κρεμάσουν και πανώ!
Πλάκα είχε με τη Στανίση, κόκκινη τουαλέτα στο γκαζόν και δε συμμαζεύεται, θυμάμαι ο κόσμος σχολίασε πολύ θετικά, ήταν κιτς αλλά με γούστο! Αυτή η διαφήμιση, σίκουελ κάπως, είναι ότι χειρότερο έχουν δει τα μάτια μου και όχι μόνο λόγω της φράσης, γενικώς. Μεγάλη αποτυχία.
Δεν ξερω αν τις διαφημισεις του Jumbo τις κανει διαχρονικα η ιδια ομαδα αλλα τις βρισκω ότι πιο εξυπνο και καλογουστο εχουμε δει ή εχουμε ακουσει τα τελευταια χρονια από τα ΜΜΕ.
Ε όχι αγαπητέ, είπαμε. Να πεις οτι η ποιοτητα της εικονας ειναι καλης αναλυσης ή ότι φαίνεται πως έχει τεχνικό επιτελείο σκηνοθεσιας, οκ, το δεχομαι. Αλλα σαν concept, "επενδυει" στο trash με κάθε ευκαιρία. Λες και δεν εχει εξελιχθει η κοινωνια 15 χρονια τωρα. (Πολλα λεω ε;) Μία καλή διαφήμιση που έκανε το jumbo το 2008-9, κι έκτοτε - πέρα απο το περσινό χριστουγγενιατικο- η κατηφορα. https://m.youtube.com/watch?v=MmQ0Tsz2yc0
Εγώ βρίσκω πολύ χειρότερο από το βίντεο της Αντζελας, την αστυνομία του Politically correct, που έχει κατακλύσει το fb και το twitter και δικάζει καθημερινώς. Ό,τι σχόλιο και να κανεις (με οποιοδήποτε περιεχόμενο), θα βρουν εναν τροπο να σε κατηγορήσουν για κάτι και θα σου κολλησουν μια ταμπέλα πχ σεξιστης, ρατσιστής, φασίστας, ακροδεξιός κλπ κλπ. Όλοι οι παραπάνω όροι βέβαια, έχουν αποκτήσει εκ νέου σημασία, η οποία τις περισσότερες φορές είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του πολιτικά ορθού στρατού, για να καλύπτει όλους όσους εκφράζουν μια αντίθετη άποψη από το κοινώς αποδεκτό. Μάλλον τέτοιοι ανθρωποι επιδιώκουν να μην γίνονται ουτε αστεια, ουτε σχόλια, ούτε χαβαλές, γιατι κατα 99% θιγουν κάποια κοινωνική ομάδα. Οπότε η λύση ειναι μία, όλοι πρέπει να γραφουμε σχόλια και να μιλάμε με μια ασάφεια χρησιμοποιώντας γενικούς όρους και χωρίς συναισθηματα, για να μη θίξουμε κάποιον.Εν ολίγοις η λαίλαπα της εποχής δεν ειναι η Άντζελα, η τάση του πολιτικά ορθού σχολιάσμου που έχει κατακλύσει όλα τα μέσα ενημέρωσης κ έχει αδρανοποιήσει το μυαλό και τη φαντασία των περισσότερων.
Ναι η αστυνομία του πολιτικά ορθού είναι το πρόβλημα που δεν σε αφήνει να εκφραστείς, κι ας κακοποιούνται οι γυναίκες από αυτούς που χτυπάνε σαν άντρες. Πάνω από όλα προέχει το να μην σε κατηγορήσει κάνεις για σεξιστή. Εγώ πάντως μια χαρά σε βλέπω να εκφράζεται. Αλλά όταν εκφράζεις δημόσιο λόγο να περιμένεις και κριτική για αυτά που λες. Η ζωή πρέπει να είναι ωραία παντως αν η λαιλαπα των καιρών μας είναι η πολιτική ορθότητα.
Αυτό που γκρινιάζουν κάποιοι για υπερβολική πολιτική ορθότητα, ενώ το πρόβλημα παντού γύρω μας είναι η ολοκληρωτική έλλειψη πολιτικής ορθότητας, με ξεπερνάει. Μπορείς να κάνεις ωραιότατο χιούμορ, και αστεία, και χαβαλέ, χωρίς να θίγεις κανέναν, αλλά απαιτεί λίγο παραπάνω κόπο. Πρέπει να σκέφτεσαι πριν μιλήσεις, και αν συνειδητοποιείς ότι αυτό που λες είναι προσβλητικό για κάποιον, τότε δεν είναι και πολύ αστείο.Το "Χτύπα σαν άντρας" δεν το βρίσκω καν αστείο σαν ατάκα. Άντε, η παράφραση του άσματος, να δεχτώ ότι μπορεί να είναι διασκεδαστική. Η ατάκα χτύπα σαν άντρας ειλικρινά τι το αστείο έχει; ΥΓ. Θεωρώ πως το μεγαλύτερο κακό δεν το κάνει στις γυναίκες, αλλά στους άντρες, στα αγόρια που μεγαλώνουν με την κουλτούρα του "χτύπα ρε, τι είσαι, κανένας ντιντής, κανένα κοριτσάκι"; Δε θέλω να σκέφτομαι τι ψυχολογικά μπορεί να δημιουργούν τέτοιου είδους επιρροές.
Lewton, δε γνώριζα τη διαφήμιση που λες, την έψαξα στο youtube και μπορώ να πω πως ναι, μου γεννάει τα ίδια συναισθήματα. (Τουλάχιστον βέβαια εκεί αναγνωρίζω ότι υπήρχε ένα έξυπνο λογοπαίγνιο. Όπως και η άλλη, "για να μην τον παίρνετε από πίσω, πάρτε του μια πίπα - πίπες Νταϊάνα". Έξυπνη αλλά πολύ αισχρή. Αυτή του Τζάμπο δεν είναι καν έξυπνη η αστεία. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.) Λίγο πολύ δεν είναι μυστικό πως το 99% των διαφημίσεων μειώνουν τη θέση της γυναίκας αλλά και τη νοημοσύνη του άντρα. Αυτή του Τζάμπο, επειδή ακούστηκε περισσότερο, επειδή πρόκειται για μεγάλη εταιρεία και για διάσημη πρωταγωνίστρια, παίρνει άλλες διαστάσεις.
Lewton, δε γνώριζα τη διαφήμιση που λες, την έψαξα στο youtube και μπορώ να πω πως ναι, μου γεννάει τα ίδια συναισθήματα. (Τουλάχιστον βέβαια εκεί αναγνωρίζω ότι υπήρχε ένα έξυπνο λογοπαίγνιο. Όπως και η άλλη, "για να μην τον παίρνετε από πίσω, πάρτε του μια πίπα - πίπες Νταϊάνα". Έξυπνη αλλά πολύ αισχρή. Αυτή του Τζάμπο δεν είναι καν έξυπνη η αστεία. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.) Λίγο πολύ δεν είναι μυστικό πως το 99% των διαφημίσεων μειώνουν τη θέση της γυναίκας αλλά και τη νοημοσύνη του άντρα. Αυτή του Τζάμπο, επειδή ακούστηκε περισσότερο, επειδή πρόκειται για μεγάλη εταιρεία και για διάσημη πρωταγωνίστρια, παίρνει άλλες διαστάσεις.