ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
28.7.2018 | 23:39

0,04€

Εργάζομαι ως πωλήτρια και πάντα ρωτάω τον πελάτη εάν θέλει σακούλα ή όχι καθώς χρεώνεται. Σήμερα ήρθε ένας άντρας στα 60+ δεν απάντησε καν στο γεια σας που του είπα, συνηθισμένη πλέον σε αυτό οκ, ζήτησε το ψωμί του με αγενεστατο τρόπο και όταν ρώτησα εάν θέλει σακούλα μου λέει ε ναι στα χέρια θα τα πάρω (λες και τη σακούλα την κρατάς στο πόδι τέλος πάντων); Όταν έκοψα απόδειξη μου είχε αφήσει ήδη το ποσό στον πάγκο και ευγενικά τον ρώτησα εάν έχει τέσσερα λεπτά ακόμη για το περιβαλλοντικό τέλος της σακούλας. Μου είπε όχι και του απάντησα δεν πειράζει πάρτε την θα ξέρετε την επόμενη φορά. Παιδιά μου την πέταξε στα μούτρα νευριασμένος. Και λέω εγώ τώρα από τον Ιανουάριο δε το ξέρει για τις σακούλες; Το ξέρει! Αν είμαστε απολίτιστοι και τσιγγουνηδες να κρατάμε το ψωμί στη μασχάλη όπως κάναν παλιά. Αν δεν έχουμε να τη πληρώσει ας ζητήσουμε μια χάρτινη σακούλα. Τέτοια αγένεια για τέσσερα λεπτά δε τη δέχομαι!
5
 
 
 
 
σχόλια
Σαν να το έγραψα εγώ! Ατάκες πελατών στην ερώτηση "Σακούλα να βάλω;" :-Ε, τι στο χέρι θα τα πάρω; Ή το πιο εξελιγμένο στα πλαίσια χιουμορ:- Ε, τι στο χέρι θα τα πάρω ; Θα νομίζουν ότι τα έκλεψα! Να είσαι ευγενική στον βαθμό που στο επιτρέπει ο άλλος. Αν σου απαντήσει με ύφος, με ύφος να απαντήσεις. Εμένα κάθε που μου απαντούν με ύφος έξυπνου, τους απαντώ στον ίδιο τονο "Ναι, ρωτάω γιατί η σακούλα χρεώνεται βάσει νόμου τέσσερα λεπτά (δείχνοντας με το δάχτυλο τον νόμο πάνω από το κεφάλι μου) ή μπορεί να έχετε δική σας σακούλα πολλαπλών χρήσεων όπως πολύς κόσμος. Και συνήθως μαζεύονται γιατί κατάλαβαν ότι βιάστηκαν να το παίξουν έξυπνοι. . Αν δε το βουλώσουν, τότε τους εξηγείς ότι είσαι υπάλληλος και ακολουθείς εντολές. Αν επιμένουν, να τους παραπέμπεις στον υπεύθυνο του καταστήματος ή απλά στο αρμόδιο υπουργείο για να κάνουν τα παραπονα τους εκει. Δεν είναι η άγνοια που μπορεί να έχουν για την χρέωση, η οποία δικαιολογείται ως έναν βαθμό αν πρόκειται για υπερηλικα άτομα, αλλά το ξερολιστικο αγενές ύφος των περισσότερων! Και κυρίως όλο αυτό γίνεται για την επίδειξη εξουσίας του πελάτη (ο οποίος έχει πάντα δίκιο θεωρεί, χα) έναντι δυστυχώς στον/ην δύστυχο/η, συνήθως νεαρό/η υπάλληλο κι όχι στην επιχείρηση καθεαυτή, δλδ στο αφεντικό. Ελληνική νοοτροπία, τι να πεις!
Πολυ απλα, αν δε σου δωσει τα χρηματα δε του δινεις σακουλα...κανενα κολημα...και αν εχουν θεμα τους λες να παν να .....δεν ειναι δυσκολο...0.04 ευρω και αν θελουν...ο χριστος και η παναγια..και εν τελη, οι περισσοτεροι δεν εχουν καν αναγκη τις σακουλες
Δυστυχώς, υπάρχει τέτοιος κόσμος. Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου αυτή τη στιγμή είναι να το πάρεις προσωπικά. Ο συγκεκριμένος ήταν προφανώς πέρα για πέρα προβληματικός. Επειδή και εμένα με επηρεάζουν τέτοιες καταστάσεις ως ένα βαθμό, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το προσπεράσεις. Επειδή η ευγένεια, η περιβαλλοντική συνείδηση και ο σεβασμός είναι θέματα παιδείας ας στοχεύσουμε σε αυτό! ;)