The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια

The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια Facebook Twitter
Οι Σαν δεν είναι μια τυπική οικογένεια αλλά και η Μισέλ Γέο στον ρόλο της Αϊλίν Σαν δεν είναι μια τυπική μαμά. Φωτ.: Michael Desmond/Netflix
0

ΥΠΟ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ, το The Brothers Sun είναι η ιδανική Netflix σειρά. Λιγότερο ξύπνιο και ψαγμένο από το περσινό Beef αλλά σαφώς ανώτερο από τις περισσότερες σειρές που αποτελούν γέννημα-θρέμμα της πλατφόρμας, επιτυχημένες και μη.

Αν αναλογιστούμε επίσης ότι το Netflix ήταν εκείνο που θεσμοθέτησε το binge, κυκλοφορώντας ολόκληρους κύκλους σειρών σε μία δόση (την αρχή είχε κάνει το House of Cards), αυτή εδώ η σειρά είναι ό,τι πρέπει για βουλιμική κατανάλωση, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σου κάτσει στο στομάχι.

Η αλήθεια είναι ότι την ξεχειλώνει κάπως την αφήγηση στην πορεία και ιδανικά θα μπορούσε ίσως να συμπυκνωθεί στα μισά επεισόδια –τέσσερα δηλαδή αντί για οκτώ– ή αυτά να είχαν τη μισή (ημίωρη δηλαδή) διάρκεια, φορμάτ που μάλλον ταιριάζει στο ύφος μιας σειράς που παρά τις σκηνές δράσης, βίας και μπαλέτου πολεμικών τεχνών που διανθίζουν κάθε επεισόδιο, ανήκει περισσότερο στην ανάλαφρη κομεντί παρά στο βαρύγδουπο δράμα.

Η σπουδαία ηθοποιός δεν υποδύεται απλά αιχμηρούς μητρικούς ρόλους, όπως πρόσφατα στο Crazy Rich Asians και βέβαια στο Everything Everywhere All at Once («Τα πάντα όλα») που της χάρισε και το Όσκαρ, είναι σα να εφευρίσκει κάθε φορά τη μητριαρχική φιγούρα από την αρχή.

Και βέβαια, διαθέτει το ερμηνευτικό υπερόπλο (κυριολεκτικά) που λέγεται Μισέλ Γέο στο ρόλο της υπερ-μαμάς δύο εντελώς διαφορετικών γιων που πρέπει όμως να επανασυνδεθούν και να συνυπάρξουν για το καλό της οικογένειας. Της οικογένειας Σαν, εν προκειμένω, που μόνο τυπική δεν είναι.

Μετά το χτύπημα στον πατέρα του, ο οποίος είναι ο αρχηγός μιας από τις παλιές Τριάδες –όπως λέγονται οι κινέζικες «μαφιόζικες» δυναστείες– ο Τσαρλς Σαν εγκαταλείπει εσπευσμένα την πρωτεύουσα της Ταϊβάν για το Λος Άντζελες, όπου ζει εδώ και δεκαπέντε χρόνια η μητέρα του μαζί με τον μικρότερο αδελφό του, τον Μπρους, ο οποίος δεν έχει ιδέα για την καταγωγή του αφού φυγαδεύτηκε πολύ μικρός από την Ταϊπέι.

The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια Facebook Twitter
Η σειρά είναι ό,τι πρέπει για βουλιμική κατανάλωση, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σου κάτσει στο στομάχι. Φωτ.: Michael Desmond/Netflix

Αντίθετα από τον αδελφό του που έχει εκπαιδευτεί ως φονική μηχανή –παρότι η αγαπημένη του ενασχόληση φαίνεται να είναι η παρασκευή γλυκών– ο Μπρους, φοιτητής ιατρικής που όμως ο καημός του είναι η σχολή αυτοσχεδιασμού όπου επίσης φοιτά κρυφά από τη μάνα του, είναι ντροπαλός, μαλθακός, γκαφατζής σπασίκλας. Όπως σε κάθε οικογένεια όμως, και οι δυο τους οφείλουν να κάνουν τις υπερβάσεις τους, πάντα υπό την εποπτεία της μαμάς.

Οι Σαν δεν είναι μια τυπική οικογένεια αλλά και η Μισέλ Γέο στο ρόλο της Αϊλίν Σαν δεν είναι μια τυπική μαμά. Η σπουδαία ηθοποιός δεν υποδύεται απλά αιχμηρούς μητρικούς ρόλους, όπως πρόσφατα στο Crazy Rich Asians και βέβαια στο Everything Everywhere All at Once («Τα πάντα όλα») που της χάρισε και το Όσκαρ, είναι σα να εφευρίσκει κάθε φορά τη μητριαρχική φιγούρα –ασιατική σε κάποια από τα χαρακτηριστικά της αλλά και εντελώς οικουμενική– από την αρχή.   

Η σειρά «The Brothers Sun» προβάλλεται στο Netflix.

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Carol & The End Of The World: Ένα γλυκό βαλς γύρω από το τέλος του κόσμου

Daily / Carol & The End Of The World: Ένα γλυκό βαλς γύρω από το τέλος του κόσμου

Τι θα έκανες αν ήξερες ότι ο κόσμος τελειώνει οριστικά και αμετάκλητα σε επτά μήνες; Η εξαιρετική ενήλικη σειρά κινουμένων σχεδίων του Netflix δίνει πειστικές απαντήσεις σε δύσκολα υπαρξιακά ερωτήματα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άλις Μανρό και το υστερόγραφο μιας σχέσης

Απώλειες / Η Άλις Μανρό και το υστερόγραφο μιας σχέσης

Η απώλεια της σπουδαίας Καναδής διηγηματογράφου έφερε στη μυαλό μια αριστουργηματική ταινία που είχε βασιστεί σε διήγημά της, με θέμα το λυκόφως της άνοιας και πρωταγωνίστρια την Τζούλι Κρίστι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Και οι Bon Jovi έχουν ψυχή

Daily / Και οι Bon Jovi έχουν ψυχή

Πέρα από το νοσταλγικό χρονικό της μετεωρικής ανόδου του συγκροτήματος στα ασυνάρτητα ‘80s, το ντοκιμαντέρ «Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story» εστιάζει δραματικά στον αγώνα του Τζον Μπον Τζόβι να διατηρήσει κάτι από τη νεανική φωνή του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Conan O’Brien Must Go: Ταξίδι στην άκρη του γέλιου

Daily / Conan O’Brien Must Go: Ταξίδι στην άκρη του γέλιου

Η σειρά των σπαρταριστών περιηγήσεων ανά τον πλανήτη του διάσημου κωμικού, νυν podcaster και πρώην βασιλιά των νυχτερινών talk show, ξεφεύγει με ξεκαρδιστικό τρόπο από τα αβάσταχτα κλισέ των ταξιδιωτικών ντοκιμαντέρ.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η Παλαιστίνη, η Αμερική και όλοι εμείς: Το κατά Ράμι Γιούσεφ ευαγγέλιο

Daily / Η Παλαιστίνη, η Αμερική και όλοι εμείς: Το κατά Ράμι Γιούσεφ ευαγγέλιο

Ο νεαρός, πολυσχιδής και εξαιρετικά ταλαντούχος ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης που πολλοί πρωτογνώρισαν στο Poor Things, λέει τα πράγματα με το όνομα τους στο “More Feelings”, το δεύτερο stand up comedy special που γύρισε για λογαριασμό του ΗΒΟ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Παθός αλλά μη μαθός: Αυλαία χθες για το Curb Your Enthusiasm μετά από 25 χρόνια γέλιου 

Daily / Παθός αλλά μη μαθός: Αυλαία χθες για το Curb Your Enthusiasm μετά από 25 χρόνια γέλιου 

Το κωμικό δημιούργημα του Λάρι Ντέιβιντ μας συντρόφεψε εδώ κι ένα τέταρτο του αιώνα, εκδηλώνοντας ό,τι πιο ανάρμοστο μπορεί να φανταστεί κανείς, με σπαρταριστά –και απελευθερωτικά για εμάς τους θεατές– αποτελέσματα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ