Η εξύψωση της φτήνιας

Η εξύψωση της φτήνιας Facebook Twitter
Δηλώνει μετανιωμένη που παντρεύτηκε "Wedlock, what a fucking curse" (Γάμος, τι γαμημένη κατάρα), μιλά υποτιμητικά για την αντροχωρίστρα "You better call Becky with the good hair" (Πάρε την Μπέκυ με το ωραίο μαλλί), ατάκες του στυλ «είμαι πολύ καλή για εσένα» κλπ, τα συστατικά δηλαδή κάθε γυναικείου pity party που περνάει γενιές δεκατέσσερις συλλήβδην τους άντρες και τις άλλες τις "πουτάνες".
22

ΑΠΟ ΤΗΝ IRENE D' ATHENES

Η εξύψωση της φτήνιας Facebook Twitter

Η Beyoncé υπήρξε πάντα μία συμπαθητική ποπ περσόνα της οποίας τα τραγούδια χόρευα με ευχαρίστηση ήδη από τις Destiny's Child, ενώ οι girly στίχοι με έκαναν να χαμογελώ ακόμα κι όταν τους έβρισκα ελαφρά σαχλούς όπως στην περίπτωση του "Single ladies".

Αυτό έπαψε όταν άκουσα-είδα το Lemonade. Με κάθε λεπτό που περνούσε η αρχική ενόχληση μετατρεπόταν σε θυμό και η δυσαρέσκεια μου προέκυπτε από την ξαφνική ανάδυση της Queen Bee ως δημιουργού φεμινιστικού μανιφέστο που απευθύνεται στις γυναίκες καλώντας τες να χειραφετηθούν. Τι εννοεί ωστόσο η ποπ σταρ ως χειραφέτηση; Το απλό και γνωστό σε όλους μας ξεκατίνιασμα. Δηλώνει μετανιωμένη που παντρεύτηκε "Wedlock, what a fucking curse" (Γάμος, τι γαμημένη κατάρα), μιλά υποτιμητικά για την αντροχωρίστρα "You better call Becky with the good hair" (Πάρε την Μπέκυ με το ωραίο μαλλί), ατάκες του στυλ «είμαι πολύ καλή για εσένα» κλπ, τα συστατικά δηλαδή κάθε γυναικείου pity party που περνάει γενιές δεκατέσσερις συλλήβδην τους άντρες και τις άλλες τις "πουτάνες".

  

Ενθυμούμενη την Jenny from the block, η Beyoncé προσπαθεί να πείσει για την ειλικρινή οργή της αρπάζοντας ένα ρόπαλο και σπάζοντας τα πάντα στο διάβα της σε ένα σκηνικό αφροαμερικανικής γειτονιάς τραγουδώντας «Τι είναι χειρότερο; Να μοιάζεις ζηλιάρα ή τρελή; Προτιμώ το τρελή». Δικαίως επιλέγει αυτή την οπτική αφήγηση εφόσον βασίζει το πόνημα της και το αίτημα απενοχοποίησης της φτήνιας της στις στερεοτυπικές συμπεριφορές της απατημένης γυναίκας όπως τις αντιλαμβάνονται όσοι αρέσκονται στο να αποκαλούν τις γυναίκες κατίνες.

Στο νέο visual album της μεταμορφώνεται σε αυτόκλητη υπερασπίστρια των δικαιωμάτων των γυναικών,  θεωρώντας προφανώς πως παίρνει την σκυτάλη από την Maya Angelou, την Jill Scott και την Erykah Badu αλλά στην πραγματικότητα προδίδει τις αληθινά χειραφετημένες γυναίκες. Γυρίζει την πλάτη της σε όσες επιλέγουν να φύγουν από μία ψεύτικη σχέση, παρά τον φόβο ότι δεν θα μπορούν να τα βγάλουνε πέρα με τους λογαριασμούς, την δουλειά, τα βάρη του νοικοκυριού και την ανατροφή των παιδιών τους.

Η Beyoncé όμως, ούσα παιδί που μεγάλωσε σε μια celebrity φούσκα, δεν έζησε ποτέ στο πετσί της την απαξίωση που επικαλείται για να δικαιολογήσει το ghetto style ξέσπασμα στην απιστία του συζύγου της. Για να πουλήσει ποντάρει στο εύκολα εκμαιεύσιμο συναίσθημα των πραγματικά καταπιεσμένων και ευάλωτων γυναικών που θα ταυτιστούν απόλυτα βλέποντας την επίγεια θεά τους, μία αδιαμφισβήτητα όμορφη, ταλαντούχα και πλούσια γυναίκα να βασανίζεται από τον «μαλάκα» όπως και οι ίδιες.

Στο νέο visual album της μεταμορφώνεται σε αυτόκλητη υπερασπίστρια των δικαιωμάτων των γυναικών, και δη των μαύρων γυναικών, θεωρώντας προφανώς πως παίρνει την σκυτάλη από την Maya Angelou, την Jill Scott και την Erykah Badu αλλά στην πραγματικότητα προδίδει τις αληθινά χειραφετημένες γυναίκες. Γυρίζει την πλάτη της σε όσες επιλέγουν να φύγουν από μία ψεύτικη σχέση, παρά τον φόβο ότι δεν θα μπορούν να τα βγάλουνε πέρα με τους λογαριασμούς, την δουλειά, τα βάρη του νοικοκυριού και την ανατροφή των παιδιών τους.

Όταν μια διάσημη γυναίκα, που δεν έχει να αναμετρηθεί με την αγωνία της επιβίωσης, τον χρόνο που περνάει και την μοναξιά, προβάλλει μια ωραιοποιημένη ιστορία μεταμέλειας του ασώτου και επούλωσης παρά τον θυμό της για την προδοσία και τον εξευτελισμό που υπέστη, τότε καμία κοινή θνητή δεν θα τολμήσει να χωρίσει.

 

Αν το άλμπουμ αυτό είχε κυκλοφορήσει μετά την ανακοίνωση διαζυγίου από τους publicists των δύο σταρ ίσως και να με έπειθε ότι πρόκειται πραγματικά για το δημιουργικό αποτέλεσμα μιας περιόδου απογοήτευσης και προδοσίας, δείγμα γραφής μιας χειραφετημένης γυναίκας που πατάει γερά στα πόδια της, δείχνοντας τον δρόμο και στις λιγότερο ευνοημένες. Όμως η Beyoncé αφού μεμψιμοιρήσει για το κέρατο, αφού υψώσει το μεσαίο δάχτυλο προς τον Jay Z και τους άνδρες εν γένει και πετάξει επιδεικτικά την βέρα της στο πάτωμα (ναι μιλάμε για την ίδια που τους προέτρεπε να καβατζώσουν το καλό γκομενάκι φορώντας του χαλκά, συγγνώμη δαχτυλίδι) μιλάει για συγχώρεση και αναγέννηση, πιστή στα βήματα που προτάσσουν τα δημοφιλή εγχειρίδια αυτοβελτίωσης και ενδυνάμωσης που αποτελούν την Βίβλο του μέσου κοινού της, ένα κοινό που γαλουχήθηκε με Oprah και reality TV για να αποκοιμήσει τις αγωνίες του.

Φυσικά και τα λάθη στις σχέσεις συγχωρούνται, ο θυμός κατευνάζεται και οι άνθρωποι κάνουν αμοιβαίες υποχωρήσεις γιατί αγαπούν τον σύντροφο τους ή γιατί σκέφτονται τα παιδιά τους. H Beyoncé όμως δεν προβάλλει αυτό, και σίγουρα όταν εξέθεσε τα οικογενειακά της προβλήματα σε κοινή θέα δεν σκεφτόταν την 4χρονη Blue Ivy, αλλά τα charts.

Στήλες
22

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

12 σχόλια
Τι σχέση έχει το πως αντιμετώπισες το κέρατο και την αγάπη με την γυναικεία χειραφέτηση και τον φεμινισμό; Αυτό που άκουσα (και είδα) στο Lemonade ήταν μια καλλιτέχνης που έπαιξε με την μουσική και την εικόνα της, ενώ παράλληλα έκανε το album της πιο προσωπικό. Μην πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό!Φεμινίστριες ή όχι όλες γυναίκες είναι, όλες θα νιώσουν ζήλια όταν υπάρξει άλλη, όλες θα θυμώσουν αν φάνε το διόλου εύπεπτο κέρατο, όλες (πιστεύω) θα σκεφτούν να τον συγχωρήσουν για τον χ/ψ λόγο και θα πράξουν ανάλογα με την στιγμή! Εκεί τελειώνει η ιστορία!Υπερανάλυση σε τόσο έντονα ανθρώπινα συναισθήματα δεν χωράει! Και προσωπικά πιστεύω πως η συγχώρεση και η δεύτερη ευκαιρία σε μια τέτοια περίσταση είναι η μεγαλύτερη "μαγκιά" και χάρη που θα μπορούσε μια γνήσια δυναμική γυναίκα να επιτρέψει! Ορίστε ο φεμινισμός σας, ορίστε και η ανθρώπινη φύση σας!Όσο για τα marketing stunts... δεν με απασχολούν! Τα εκατομμύρια τους τα έχουν και με το Lemonade και χωρίς. Αν αρέσει στο αυτί μου και κολλάει με τη διάθεση μου, τότε ΟΛΑ ΚΑΛΑ!Υ.γ.1 - "Δηλώνει μετανιωμένη που παντρεύτηκε "Wedlock, what a fucking curse" (Γάμος, τι γαμημένη κατάρα)"... Εεε, πιστεύω πως αν σε κερατώσουν θα πεις πολλά που ίσως να μην εννοείς! Δεν νομίζεις;Υ.γ.2 - "μιλά υποτιμητικά για την αντροχωρίστρα "You better call Becky with the good hair""... Λογικό δεν είναι; Αλλά και πάλι, θα μπορούσε να το κάνει με ΠΟΛΎ χειρότερο τρόπο!Υ.γ. 3 - Το να υποστηρίζεις πως επειδή είναι πλούσια και ταλαντούχα και διάσημη και ωραία δεν θα μπορούσε να ταυτιστεί συναισθηματικά με την μέση γυναίκα, αυτό δεν είναι "κατινιά" και υπονόμευση της γυναικείας αξιοπρέπειας;
Ηρεμήστε λίγο που η Μπιγιονσέ "γυρνάει την πλάτη της σε όσες επιλέγουν να φύγουν από μία ψεύτικη σχέση". Ότι όλες οι γυναίκες, φεμινίστριες ή μη, την έχουν πρότυπο και αποφασίζουν για τη ζωή τους σύμφωνα με το τελευταίο σινγκλ της τραγουδίστριας. Νομίζω είναι τελείως αφελής όποιος δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί η συγκεκριμένη βιομηχανία και το μάρκετινγκ και με το να πιστεύεις ότι πράγματι κάνει τόσο μεγάλο κακό μία νέα κυκλοφορία της Μπιγιονσέ, υποτιμάς τους καταναλωτές (ή υπερεκτιμάς την επίδραση που έχει η σύγχρονη ποπ στη λήψη προσωπικών αποφάσεων για τον καθένα μας). Θα προτιμούσα το κείμενο να είχε περιοριστεί στη διαπίστωση ότι δεν είναι και πολύ φεμινιστικό το νέο τραγούδι και το κλιπ του, διότι προβάλλει αυτή την πολύ στερεοτυπική εικόνα για τις γυναίκες (no shit Sherlock) κ.λπ., χωρίς τις υπερβολές για τη "ζημιά" που κάνει σε πραγματικές "ευάλωτες" και "καταπιεσμένες" γυναίκες. Σίγουρα η καλλιτέχνιδα την έχει δει "κάπως" τελευταία και νομίζει πως είναι η βασίλισσα του φεμινισμού, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να είμαστε τόσο σκληροί με τις επιλογές (εν προκειμένω, να μείνει με το σύζυγο που την κεράτωσε) που κάνει, ακόμη κι αν (!) πρόκειται για διάσημη. Έχω την αίσθηση ότι δεν μπαίνουν τόσο πολύ στο μικροσκόπιο άνδρες συνάδελφοί της. Και θυμάμαι το κράξιμο που είχε πέσει στη Ριάνα προ ετών όταν, παρά την κακοποίηση από τον Κρις Μπράουν (του οποίου η καριέρα θα έπρεπε να είχε πεθάνει διά παντός μετά απ' αυτό, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), επέστρεψε στη σχέση μαζί του. Τότε πάλι σπαταλήθηκε πολύ διαδικτυακό σάλιο από φεμινίστριες για το λάθος μήνυμα που δίνει η Ριάνα στις απανταχού κακοποιημένες γυναίκες, με το να μη φύγει από μία σχέση στην οποία κακοποιούνταν, αλλά μόνο μία φορά διάβασα ότι δεν έχει καμία υποχρέωση μία σελέμπριτι να εκπληρώνει τις προσδοκίες του κοινού της, ότι είναι κάπως αντιφατικό όταν φεμινίστριες δεν αναγνωρίζουν σε μια γυναίκα (που τυχαίνει να είναι διάσημη) το δικαίωμα επιλογής και την κατακρίνουν επειδή δεν ανταποκρίνεται στα δικά τους πρότυπα και δεν εκπληρώνει τη δική τους ιδέα περί χειραφετημένης γυναίκας. Πολλά είναι τα προβληματικά και αντιφατικά σημεία στο Lemonade, σύμφωνοι, αλλά μου φαίνονται εξαιρετικά τραβηγμένα τα περί προδοσίας, επίσης.
Το άρθρο έχει εν μέρη δίκιοΤο concept στο άλμπουμ αυτό, και στο βίντεο είναι ότι μπορεί να πέφτουμε χαμηλά κάποιες φορές και να βγάζουμε κακό εαυτό αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να πάμε παρακάτω ...ανεξαρτήτως μορφωτικού επιπέδου και οικονομικού επειπέδου η ιστορία έχει δείξει ότι όλοι αντιδρούν με παρόμοιο τρόπο σε περίπτωση απιστίας, δεν είναι κατινιά αλλά πλήγμα στον εγωισμό. Τη διαφορά την κάνει η αντίδραση όταν σου περάσει ο θυμός ... και αυτό προσπαθούν να πουν οι δημιουργοί εδώ Τώρα το δήθεν στη βιομηχανοποιημένη μουσική είναι γεγονός έτσι κι αλλιώς αλλά μην τα αφορίζουμε όλα με την άνεση/πανοπλία του μικροαστισμού μας
Επιτέλους !!!!!! Κάποιος είπε την ωμή αλήθεια. ΄Μου αρέσει η ποικιλία των ακουσμάτων, αλλά επιτέλους κάποιος τόλμησε και έγραψε ότι αυτό δεν ήταν άκουσμα, αλλά ένα πολύ ωραίο βιντεάκι, που το ακούς άνετα στο mute.Δεν έχω να προσθέσω ούτε κόμμα παραπάνω από την αρθρογράφο και τους σχολιαστές !
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την είδηση.Για την Beyoncé όχι για την Billie Holiday.Εμείς βέβαια είμαστε ποιο μπροστά μια και εδώ και πολλά χρόνια η Πέγκυ Ζήνα έχει πει το αλησμόνητο "αν πας με άλλη θα σου σπάσω το κεφάλι"
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την είδηση. Για την Beyoncé όχι για την Billie Holiday μιλάμε και ψάχνουμε να βρούμε βαθος στον στίχο λες και είναι το "Strange Fruit" .Εμείς βέβαια είμαστε ποιο μπροστά μια και εδώ και πολλά χρόνια η Πέγκυ Ζήνα έχει πει το αλησμόνητο "αν πας με άλλη θα σου σπάσω το κεφάλι" .
Κατανοώ μεν πώς νιώθεις, αλλά: Άλλο το να αναγνωρίζουμε το ασύγκριτο μέγεθος της Billie ή της Ella, άλλο να πούμε ότι, αφού πέθαναν, δεν θα ξανασχοληθούμε με καμιά μεταγενέστερη μουσική.Εγώ πχ. πρωτίστως μέταλ ακούω, αλλά δεν κλείνω εντελώς τ'αυτιά μου στα μαζικά ποπ φαινόμενα - πρόκειται για την εποχή μου και την κουλτούρα της. Δεν θα με συγκινήσουν ιδιαίτερα, αλλά δεν θα τα θεωρήσω και ανάξια σχολιασμού: μιλάμε για την μεγαλύτερη εν ενεργεία αμερικανίδα σταρ (της Μαντόνα δύει πλεόν το άστρο) και συγχρόνως για τη μεγαλύτερη μαύρη σταρ. Για εκατομμύρια αποτελεί είδωλο, ή και πρότυπο.Πλεόν πλασάρεται και ως "αυθεντική" καλλιτέχνης, και άπειροι έγκριτοι μουσικοκριτικοί την υμνούν ή πάντως ασχολούνται μαζί της. Και παράλληλα πουλάει και "άποψη" - μια άποψη που απευθύνεται σε άπειρους ανθρώπους, και καλό είναι να κρίνεται.Κατά τον ίδιο τρόπο είναι λογικό να κρίνει κανείς τα μηνύματα πχ. από μια τηλεοπτική παραγωγή με εκατομμύρια θεατές, αντί να πει ότι "δεν είναι και Κούμπρικ".
Αυτό που εγώ κρίνω είναι ότι η συγκεκριμένη μουσικά εμένα με αφήνει αδιάφορο παντελώς, και δεν περιμένω ειδικά τώρα με τόση ελευθερία που υπάρχει εξαιτίας του διαδικτύου, κανένα κριτικό ή παραγωγό ραδιοφώνου, να μου πει τι ακούγεται καλά στα αυτιά μου. Ειδικά μετά το εξαιρετικό ντοκιμαντέρ αναζητώντας τον Sugar man κατάλαβα πόσο υποκειμενικά είναι τα πράγματα και στην μουσική βιομηχανία.Ένα ποπ είδωλο είναι οπότε δεν θα μπω καν στην διαδικασία να την κρίνω.Τώρα ο Κιούμπρικ είναι ατυχές παράδειγμα γιατί αλλάζεις το πλαίσιο και γιατί δεν συγκρίνετε με κανένα, επειδή ήταν ίσως ο μόνος σκηνοθέτης που έκανε ότι ήθελε, πράγμα που δεν έκανε ούτε ο Murnau στο Des letzte mann. (αν το έχεις δει απολογείται για το τέλος που του επέβαλε ο παραγωγός στην ταινία ).Τα μηνύματα που έχουν οι σειρές-και το τι θέλουμε εμείς να δούμε σε αυτές ή στις ταινίες μια και το όποιο έργο ή αντικείμενο μπορεί να έχει άλλα μηνύματα ανάλογα τις εμπειρίες του θεατή, και την κουλτούρα του-πάλι είναι κάτι που χωράει τεράστια κουβέντα και γι αυτά και για την υποκρισία μας. Είναι σεξιστικό, είναι βίο, έχει πολλά όπλα, έχει αρκετές τουαλέτες και άλλα τέτοια. Γούστα είναι αυτά και μετά το απίστευτα βαθύ!!! breaking bad τι να μας εκπλήξει;Οπότε μπορείς να ακούς ακόμα metal-δεν άκουγα ποτέ εκτός από Tool που είναι πολύ καλοί-αλλά δεν είναι φαινόμενο της εποχής .Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα παράλληλα όλες τις εποχές και μπορείς να επιλέξεις.Από τους ακόμα καλούς-για μένα- και ταυτόχρονα εμπορικούς massive attack, chinawoman, angus and julia stone, Pulp, Χαίνιδες, Θ. Παπακωνσταντίνου, mont plagal, depeche mode, patti smith, wovenhand, cat power, max Richter, κ.α.Η μουσική δεν τερματίζει ποτέ.Ελευθερία έχουμε και μπορούν να συνυπάρχουν τα πάντα. Καλή σου ημέρα!
Συμφωνώ απολύτως με την τελευταία σου φράση, και γι'αυτό εξ αρχής υπερασπίστηκα την επιλογή οποιουδήποτε να κάνει όσο βαθυστόχαστες ααλύσεις θέλει για οποιοδήποτε είδος μουσικής. Αν δεν μας αφορά το θέμα, μπορούμε απλώς να μην τη διαβάσουμε.
Μπορώ να δεχτώ ότι δεν γίνεται όλοι να έχουμε το ίδιο γούστο σε μουσική ούτε να μας αρέσουν οι ίδιοι καλλιτέχνες. Ποτε η συγκεκριμένη καλλιτέχνης δεν είπε ότι γυρίζει την πλάτη σε όποιες γυναικες φεύγουν απο μια "ψευτικη" σχεση. Υποτίθεται αυτά τα τραγούδια γράφτηκαν από προσωπικές εμπειρίες. Ας υποθέσουμε ότι Beyoncé πέρασε κάποιες δύσκολες στιγμές στο γάμο της. Άλλες γυναίκες μπορεί να είχανε χωρίσει στην ίδια περίπτωση. Εκείνη όπως ένα μεγάλο μέρος γυναικών έμεινε να παλέψει για τη σχέση της διότι όπως λέει και μέςα απο τον μονόλογο της, τον αληθινό έρωτα δεν τον καταστρέφει τίποτα και κανένας. Και επειδή είναι διάσημη και από μικρή μέσα στο χώρο αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα βιώσει μία στεναχώρια, μία λύπη, μια απογοήτευση όπως ο μέσος άνθρωπος. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι σ'αυτό τον κόσμο που θα πάλευαν κάθε δυσκολία για να είναι μαζί με τον αγαπημένο τους. Η αρθογράφος επίςης μιλά για την ωραιοποιημένη ιστορία που προβάλλει η καλλιτέχνης. Η ίδια λοιπόν αρθογράφος αύριο μέσα από κάποιο άρθρο της θα αναρωτηθεί γιατί παλιά οι σχέσεις ήταν πιο εύκολες και μένανε μαζί τα ζευγάρια "για πάντα"; Ενώ τώρα μένουν μαζί ενα μήνα και πολύ είναι; Εκτός κι αν η αρθρογράφος οντως όσα λέει τα πιστεύει πραγματικά οπότε ας μας πει για κάθε αγόρι της με το πρώτο λάθος έδιωχνε απο τη ζωή της και ας μας πει τι θα καταφέρει στη προσωπική της ζωη με αυτό το σκεπτικό. Ο φεμινισμός έχει και ένα όριο και όταν το ξεπερνάμε γελοιοποιούμαστε όσο δεν πάει! Δεν με ενδιαφέρει λοιπον αν σε κάποιον άρεσε η αρέσει η καλλιτέχνης Με ενδιαφέρει όμως που άνθρωποι με κάποιο μέσο βγάζουν τα κόμπλεξ τους ανετα στη φορά δίνοντας λάθος εντυπώσεις σε νέους και παιδιά που ίσως διαβάσουν αυτό το άρθρο και αρχίζουν να πιστεύουν πως στην ζωή υπάρχει μόνο μια λύςη, ότι δηλαδη αν δεν γίνονται τα πραγματα οπως τα θελουμε και οποτε τα θελουμε δεν αξιζει να το παλέψουμε παραπανω, απλως τα παρατάμε!
Τόσο μεγάλη η αγάπη σου στη Beyonce που θίγεις προσωπικά την αρθρογράφο; Μεγάλο φάουλ φίλη μου.. Και όχι,δεν κρατάς μια σχέση "με όποιο τίμημα"!Άλλο παλεύω για μια σχέση και δεν τα παρατάω και άλλο καταστρέφω τη ζωή μου και πιθανότατα και των παιδιών μου γιατί φοβάμαι ή γιατί είμαι βολεμένη. Παρεπιπτόντως, σιγά να μην άφηνε η Beyonce τον Jay Z που μια χαρά πουλάνε μαζί και έχουν χτίσει μια αυτοκρατορία. Δεν είναι παράδειγμα στο οποίο βλέπεις πώς λειτουργεί ένα ζευγάρι "που αγαπιέται πραγματικά", είναι ένα παράδειγμα ζευγαριού με αμοιβαία συμφέροντα,ας μην εθελοτυφλούμε.
Το άρθρο βρίσκεται στην κατηγορία απόψεις, οποτε και σαν αναγνωστης προσπαθω με τελειως ρητορικες ερωτησεις να καταλαβω που βασιζετε η αποψη αυτη! Φυσικα και δεν με ενδιαφερει τι κανει στη ζωη της! Μεγαλο φαουλ αντιθετα ειναι που εσυ μιλας για σχεσεις που δεν κρατας με οποιο τίμημα! Φυσικα και τις κρατας! Τοσος κοσμος το κανει! Και επειδη προερχομαι απο χωρισμενη οικογενεια για ψυλλου πηδημα πραγματικα, ενημερωνω οτι ποναει περισοτερο στα παιδια αυτο, το χω βιωσει! Θα προτιμουσα λοιπον οι γονεις μου να παλευαν για το γαμο τους διοτι ολοι κανουμε λαθη! Τωρα ομως υπαρχει το διαζυγιο και ολα λυνονται με μια υπογραφη! Φυσικα αν οι συνθηκες ειναι δυσκολες οπως π.χ ενδοοικογενειακη βια κτλπ συμφωνω με το να φυγεις! Αλλα μεχρι και η απατη συγχωρείτε μεσα στο γαμο γιατι και σε αυτη τη περιπτωση πολλες φορες φταινε και οι δυο! Οποτε λοιπον η "αγαπη" για την συγκεκριμενη καλλιτεχνη δεν ειναι το θεμα εδω! Το θεμα ειναι οτι πια ολοι ψαχνουμε την ευκολη λυση χωρις να υπολογιζουμε τους γυρω μας και δυστυχως στο γαμο επιλεγουμε ως ευκολη λυση το διαζυγιο. Αλλα σε σχεση με το LEMONADE επειδη το εχω δει τοσες φορες που σχεδον το ξερω απ' εξω βλεπεις οτι η καλλιτεχνης φερνει και τις δυο πλευρες μπροστα! "Me and my baby, we gon' be alrightWe gon' live a good life" "And keep your money, I've got my ownKeep a bigger smile on my face, being alone" Και πολλα αλλα παραδειγματα!
Εντάξυ, αφού έγραψε το στίχο Keep a bigger smile on my face, being alone μιλάμε για την πεμπτουσία της χειραφέτησης. Στα λόγια βέβαια μπορώ κι εγώ να πω πχ. ότι θα κάνω επανάσταση και θα πάρω τα χειμερινά ανάκτορα, αλλά αν μετά αράξω στην πολυθρόνα μου ας μην περιμένω να με αποκαλέσουνε και Τρότσκι.Κοίτα, γνώμη σου είναι και καλά κάνεις και την εκφράζεις, όπως καθένας. Αλλά και οι άλλοι έχουν δικαίωμα να κρίνουν το σκεπτικό σου. Να πουν πχ. ότι βρίσκουν άκυρο να χρησιμοποιείς την φράση "με το πρώτο λάθος" όταν αναφέρεσαι σε κανονική παράλληλη σχέση. Άλλο παρατάω κάποιον επειδή ξέχασε την επέτειό μας ή είχαμε έναν καυγά (αυτό είναι "με το πρώτο λάθος" και "για ψίλου πήδημα") κι άλλο επειδή με κερατώνει συστηματικά.Από όλα τα λεγόμενα της τραγουδίστριας καταλαβαίνουμε ότι δεν αναφέρεται σε ατασθαλία μιας βραδιάς (κάτι όχι και τόσο τρελό σε όλο το πλαίσιο του stardom όπου ζουν) αλλά σε κανονικότατη ερωμένη. Αν μια ταλαντούχα, υπερ-επιτυχημένη, νεότατη, πλούσια και κουκλάρα ανέχεται αυτό από τον σύντροφό της και κάθεται, τότε όλες οι άλλες θα έπρεπε να μην το κάνουμε καν θέμα, να το προσπεράσουμε ως ανάξιο προσοχής;Αλίμονο αν αποκαλέσουμε το "ψίλου πήδημα" το συστηματικό κέρατο, και μάλιστα ει βάρος ενός συντρόφου που δεν φέρεται ψυχρά και αδιάφορα.Τέλος, αν πω ότι κι εμένα χώρισαν οι γονείς μου όταν ήμουν πολύ μικρή, και τι; Κανείς τους δεν έπαψε να αγαπάει εμένα, κι εγώ ήμουν ευχαριστημένη που τελείωσε κάτι που δεν προχωρούσε.
Επιτέλους. Βαρέθηκα να διαβάζω από (σχεδόν) όλους πόσο προσωπικό και ειλικρινές και γνήσιο και σπαραξικάρδιο τους φαίνεται το νέο πόνημα. Και, κυρίως, ότι το να σπας πράγματα και να απειλείς την "πέτρα του σκανδάλου", και μετά να συγχωρείς τη μετανοούσα "κολώνα του σπιτιου σου" είναι φεμινιστικό μανιφέστο...